Rea hos Woodlite

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Karl Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 85
Blev medlem: ons 15 mar 2017, 13:07
Presentation: Jobbar som säljare på Woodlite Sweden AB, först och främst för begagnad ljusutrustning.

Rea hos Woodlite

Inlägg av Karl Jansson »

Tjena,

Vi kommer från imorgon 22/11 till och med fredag 29/11 ha en Black Friday rea på begagnade produkter, riktigt fina priser på riktigt fina produkter. Imorgon finner ni alla priser på facebook eller genom att kontakta mig, karl@woodlite.se. Men redan nu tänkte jag avslöja några produkter som kommer vara med.

Color Force 12/48/72
Sharpy Wash
Viper AirFX
Alpha Profile 700

/
Karl Jansson
Woodlite
072 560 0130

Karl Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 85
Blev medlem: ons 15 mar 2017, 13:07
Presentation: Jobbar som säljare på Woodlite Sweden AB, först och främst för begagnad ljusutrustning.

Re: Rea hos Woodlite

Inlägg av Karl Jansson »

Nu har rean startat, ni kan se alla priser och armaturer på länken nedan. :D

https://www.woodlite.se/wp-content/uplo ... y-Week.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

/
Karl Jansson
karl@woodlite.se
072 560 0130
Woodlite

Användarvisningsbild
Ludvig Uppman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 186
Blev medlem: mån 28 jan 2008, 18:31
Presentation: En som eklektiskt eklärerar med klärobskyr vision.
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Rea hos Woodlite

Inlägg av Ludvig Uppman »

404 på den länken.

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Rea hos Woodlite

Inlägg av Jonas Larsson »

Rätt länk: https://www.woodlite.se/wp-content/uplo ... ek-PDF.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
//Jonas - ljudoljus.net crew

Karl Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 85
Blev medlem: ons 15 mar 2017, 13:07
Presentation: Jobbar som säljare på Woodlite Sweden AB, först och främst för begagnad ljusutrustning.

Re: Rea hos Woodlite

Inlägg av Karl Jansson »

Tack Jonas! Vi fick uppdatera listan pga ett fel och verkar som bara ena länken uppdaterades. Jag ska se om vi kan få igång den andra också. :)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 69 och 0 gäster