In earlurar
Postat: tor 16 jan 2020, 14:27
Är det någon som har några In-earlurar som ligger på hyllan och inte fyller någon nytta. Jag är intresserad av fyra till fem stycken som är av hyfsad kvalitet. De kan ha år på nacken. Det gör inget men de måste fungera.
Mathias
Mathias