Vem köper ni Neutrik av?

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1349
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

Vem köper ni Neutrik av?

Inlägg av Johannes Nordgren »

Bellalite & Starfelt är dyrt.

Intersonic likaså, med rätt taskig lagerhållning.

Sennberg har jag köpt en del av, funkat bättre men också oftast dyrare än att köpa från Thomann....

Vill verkligen inte köpa från Thomann, men när de är 20% billigare än ett ÅF-pris i sverige så blir det så ändå.

Tips?
We make good music sound great!

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Vem köper ni Neutrik av?

Inlägg av Marcus Sandberg »

Det är Sennberg som är generalagenter för dom i Sverige så där borde du få bäst pris men det beror på hur många du beställer.

Sist beställde jag från Monacor för jag beställde kabel där ifrån. Jag har även beställt från Starfelt. Nackdelen när man beställer från icke generalagent så brukar rabatten och stafflingspriset bli dåligt. Nästa gång jag behöver så blir det troligen från Sennberg.

Jag undviker att köpa från tysken av principsak för jag betalar gärna den kronan extra för att handla svenskt. för då kan man även få support i sverige.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1349
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

Re: Vem köper ni Neutrik av?

Inlägg av Johannes Nordgren »

Marcus Sandberg skrev:
Jag undviker att köpa från tysken av principsak för jag betalar gärna den kronan extra för att handla svenskt. för då kan man även få support i sverige.
Det är det jag känner också, men att beställa kontakter för 25000:- eller 20% billigare blir ändå onödigt mycket pengar. Sällan jag behöver support på kontakter :)

Håller tummarna för sennberg, slår dem en signal imorgon.
We make good music sound great!

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Vem köper ni Neutrik av?

Inlägg av Marcus Sandberg »

Johannes Nordgren skrev:
Marcus Sandberg skrev:
Jag undviker att köpa från tysken av principsak för jag betalar gärna den kronan extra för att handla svenskt. för då kan man även få support i sverige.
Det är det jag känner också, men att beställa kontakter för 25000:- eller 20% billigare blir ändå onödigt mycket pengar. Sällan jag behöver support på kontakter :)

Håller tummarna för sennberg, slår dem en signal imorgon.
Visserligen så behöver man inte så mycket support på kontakter men de säljer annat än kontakter.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster