Hjälp ls9

Här kan du diskutera digitala/analoga mixerbord, FX, inserts mm.
Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64

Hjälp ls9

Inlägg av Niklas Elste »

Hej är det någon som hyr ut ls 9or här?
vi skulle behöva behöva låna en 21/8 (prellboka)
Det kanske är så att en artist kommer att kräva en sådan.

pris?
hur är list priset?
villket pris vill ni ge en stakars ljuduthyrare som inte har råd att köpa en egen? :cry:

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Hjälp ls9

Inlägg av Nicke Löfgren »

Jag har både en 16 och en 32!

Pris kan vi komma överens om, Jag kan skicka inga problem

Användarvisningsbild
Orjan Eriksson
PAR-30
PAR-30
Kontakt:

Inlägg av Orjan Eriksson »

Hej,

Vi här på Amtech som finns i norra Dalarna har också en LS916 och LS932, de går bra att skicka om du vill hyra.

Mvh
Örjan Eriksson

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64

Inlägg av Niklas Elste »

Jag tror att jag får ta och tacka för alla erbjudanden men jag tror att jag har hittat en ls9 32
För bra pris och inte för lånkt bort

En tanke bara :idea:
på ljud o ljus portalen
borde det inte finnas en registrerings funktion så man kan regga alla sinna prylar så att dom är lätta och söka för andra :idea:

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!

Inlägg av Jonas Larsson »

Niklas Elste skrev:En tanke bara :idea:
på ljud o ljus portalen
borde det inte finnas en registrerings funktion så man kan regga alla sinna prylar så att dom är lätta och söka för andra :idea:
Som diskussionerna har gått lite tidigare, det är i princip omöjligt att hålla en sådan lista uppdaterad, tanken är god, men i praktiken skulle det inte fungera. Utrustning som man har listad kanske är såld, nyinköp utrustning blir aldrig listad etc.

Då tror jag mer på en egen kategori "Subhyra" som vi diskuterade lite här: http://www.ljudoljus.net/viewtopic.php?f=30&t=5230" onclick="window.open(this.href);return false;

Att man kan ha en egen kategori för det, så får man helt enkelt efterlysa lite mer udda utrustning. En LS9 borde ju inte vara så omöjlig att få tag på om man ringer runt till de närmaste företagen, där kan ljudoljusportalen vara ett bra hjälpmedel för att hitta närliggande kollegor, men att ha alla produkter uppradade fungerar inte rent praktiskt.

Förresten, ni har väl inte missat att lägga till er egna firma på http://www.ljudoljusportalen.se/" onclick="window.open(this.href);return false; ?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Skriv svar