3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Mats Persson
Rookie
Rookie
Inlägg: 5
Blev medlem: ons 03 okt 2012, 10:00
Presentation: Hej!
Jag arbetar som multitekniker med huvudintresset ljud och elektronik. Har en anställning på en gästspelsscen i Malmö som heter Victoriateatern och gör även en del frilansjobb.
Ort: Malmö

3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Inlägg av Mats Persson »

Amerikatillverkade slutsteg av bra kvalité. 500w i 4ohm. De ser något slitna ut, men fungerar utmärkt och spelar bra. Mer info finner du här:

http://www.qscaudio.com/products/amps/mx/mx.htm

2000 kr st. eller 5000 för alla tre? Eller ge mig ett bud! Byte kan också vara intressant. Kom gärna och lyssna på dem om du vill. Finns i Malmö, men kan skickas.

Bild
Bild

Mats Persson
Rookie
Rookie
Inlägg: 5
Blev medlem: ons 03 okt 2012, 10:00
Presentation: Hej!
Jag arbetar som multitekniker med huvudintresset ljud och elektronik. Har en anställning på en gästspelsscen i Malmö som heter Victoriateatern och gör även en del frilansjobb.
Ort: Malmö

Re: 3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Inlägg av Mats Persson »

Hörde jag ett skambud?

Björn Nilsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 20 dec 2012, 09:06
Presentation: Bor Höganäs. Före detta ljudtekniker på heltid.Tycker om: JBL! så klart !!!

Re: 3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Inlägg av Björn Nilsson »

Hej Mats. Mitt bud är 3000 kr. För 3 st QSC MX1500a.

Björn Nilsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 20 dec 2012, 09:06
Presentation: Bor Höganäs. Före detta ljudtekniker på heltid.Tycker om: JBL! så klart !!!

Re: 3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Inlägg av Björn Nilsson »

Har du QSC Slutstegen kvar ? Svar önskas.

Mats Persson
Rookie
Rookie
Inlägg: 5
Blev medlem: ons 03 okt 2012, 10:00
Presentation: Hej!
Jag arbetar som multitekniker med huvudintresset ljud och elektronik. Har en anställning på en gästspelsscen i Malmö som heter Victoriateatern och gör även en del frilansjobb.
Ort: Malmö

Re: 3 st. Slutsteg QSC MX1500a

Inlägg av Mats Persson »

Tyvärr, de är sålda...

Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 68 och 0 gäster