Jonas Larsson skrev:Nu är jag inte så hemma på Chamsys men det verkar ju finnas en miniwing: https://secure.chamsys.co.uk/miniwing
Henrik Brifors skrev:Jag funderar på om inte ett midibord borde gå att använda.
Markus Hammerin skrev:Jag har en Behringer BFC2000 som du kan få köpa om du vill. Den går att koppla till MagicQ. Jag fick det att prata med programmet, men orkade inte konfa upp det som jag ville ha det. Körde med touchskärm istället.
Anton Stjärnbrandt skrev:Jag har hört talas om att folk kört Behringer Faders via MIDI/SMTPE-interfacet.
Jag rekommenderar dock PC Wing då programmeringsknapparna och hjulen är väldigt bra att ha.
Mathias Lindqvist skrev:Anton Stjärnbrandt skrev:Jag har hört talas om att folk kört Behringer Faders via MIDI/SMTPE-interfacet.
Jag rekommenderar dock PC Wing då programmeringsknapparna och hjulen är väldigt bra att ha.
det verkar som om det får bli nästa punkt på listan, tyvärr är ju prislappen för stor för min del just nu. men att kunna få min dual dmx interface att göra det jag vill skulle kosta betydligt mer, för att köra Midi måste jag ha antingen deras midi interface eller midi dongel, å ingen av dem säljs tydligen längre, och för att kunna få tillgång till ljudstyrningen fullt ut med filtrerade signaler så måste jag även där ha deras audio interface..men jag har gett upp midi/osc för jag får det inte att fungera, så det blir en touchskärm framöver istället.
Ludvig Uppman skrev:Nja så har det varit innan, med midi och audio begränsat till den specifika hårdvaran, numera räcker det med någon licensöppnande blå hårdvara, det är därför den hårdvaran har slutat säljas. Din dual DMX bör räcka för både osc och ljud. osc kan du klara dig långt på. Men alas, spara ihop till minst en pc-wing om det ska bli kul.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster