Avo Titan 10 med Capture?

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Användarvisningsbild
Åke Paulsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 274
Blev medlem: lör 16 maj 2009, 12:57
Presentation: Kör ljud och ljus halvprofessionellt på Åke Paulsson Media.
Ort: Västerås

Avo Titan 10 med Capture?

Inlägg av Åke Paulsson »

Läste någonstans att Avo Titan version 10 skulle komma med Capture visualiser. Någon som vet mer om det och om det är en begränsad version?

Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Re: Avo Titan 10 med Capture?

Inlägg av Jonas Areskough »

Det stämmer, dock har dom inte släppt i vilken utsträckning men troligen är det ungefär i samma utsträckning som visualiser är i dags läget fast med captures typsnitt och grafik, för att fånga dig som kund att utöka ditt caprure sortiment efter behov. Detta är vad jag tror, oavset så är det ett bra tilltag så får man vara nöjd med det lilla

Användarvisningsbild
Åke Paulsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 274
Blev medlem: lör 16 maj 2009, 12:57
Presentation: Kör ljud och ljus halvprofessionellt på Åke Paulsson Media.
Ort: Västerås

Re: Avo Titan 10 med Capture?

Inlägg av Åke Paulsson »

Jonas Areskough skrev:Det stämmer, dock har dom inte släppt i vilken utsträckning men troligen är det ungefär i samma utsträckning som visualiser är i dags läget fast med captures typsnitt och grafik, för att fånga dig som kund att utöka ditt caprure sortiment efter behov. Detta är vad jag tror, oavset så är det ett bra tilltag så får man vara nöjd med det lilla
Jonas: Får jag samma funktionalitet som tidigare men med en mer "rättvisande" rendering där jag ser de olika armaturernas intensitet så är jag väldigt nöjd. Blir spänande och se när uppdateringen kommer. Känns som att Avo fät en betydligt snabbare takt på sina uppgraderingar och att man verkligen lyssnar på kundernas önskemål.

Jonas Boris Nilsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 17
Blev medlem: tor 18 jun 2009, 13:33
Presentation: Försäljning på Atendi AB
Frilansande ljus & ljudtekniker
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Re: Avo Titan 10 med Capture?

Inlägg av Jonas Boris Nilsson »

Hej! V10 kommer att släppas i samband med Prolight & Sound i april :D

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster