Electrovoice

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Electrovoice

Inlägg av Björn Lundin »

Har kikat runt lite ett tag efter nya toppar. Kravet är att de ska vara behändiga men även låta helt okej.

Har fastnat lite för EV's SX 300.
Någon som kan säga nåt om dessa lådor?

JBL MP 412 kan också vara av intresse.

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Re: Electrovoice

Inlägg av Carl Breander »

[quote="bjorn@mpsound.com"]
Har fastnat lite för EV's SX 300.
quote]

Jag säger bara ush Mardrömmar
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Björn Lundin »

Okej. Glömde nämna att jag faktiskt inte provspelat någon av dessa lådor. Så jag vet egentligen inte om dom spelar särskilt snyggt. Har bara hört ganska mycket positivt.

ElectroAudioHB
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 277
Blev medlem: lör 07 feb 2004, 01:00
Ort: Egenföretagare

Re: Electrovoice

Inlägg av ElectroAudioHB »

bjorn@mpsound.com skrev:Har kikat runt lite ett tag efter nya toppar. Kravet är att de ska vara behändiga men även låta helt okej.

Har fastnat lite för EV's SX 300.
Någon som kan säga nåt om dessa lådor?

JBL MP 412 kan också vara av intresse.
Får nog säga samma sak som martin_b angående jbl mp412...

Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Björn Lundin »