RCF TT25a

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Matteus Budur
Rookie
Rookie
Inlägg: 23
Blev medlem: tis 12 jun 2012, 13:41
Presentation: Tycker om all musik som låter bra i örat. Uppträder på bröllop och fester varje helg, lirar instrument från mellanöstern som Baglama Saz, Darbuka, Qanun, Kemence.
Ort: Västerås

RCF TT25a

Inlägg av Matteus Budur »

http://www.blocket.se/vastmanland/RCF_T ... 3.htm?ma=1" onclick="window.open(this.href);return false;
KORG PA2xPRO & KORG PA3xPRO,
RCF TT25a

Matteus Budur
Rookie
Rookie
Inlägg: 23
Blev medlem: tis 12 jun 2012, 13:41
Presentation: Tycker om all musik som låter bra i örat. Uppträder på bröllop och fester varje helg, lirar instrument från mellanöstern som Baglama Saz, Darbuka, Qanun, Kemence.
Ort: Västerås

Re: RCF TT25a

Inlägg av Matteus Budur »

Vad tycker ni om dessa?
KORG PA2xPRO & KORG PA3xPRO,
RCF TT25a

Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Re: RCF TT25a

Inlägg av Kristian Nilsson »

Hej Matteus!

Jodå, det är riktigt fina högtalare.
Jag kan vara intresserad, men inte till begärt pris.
Tänk på att många som kan vara intresserade och använder RCF TT, är ljudfirmor som också är återförsäljare för RCF, vilket ger dem tillgång till nettopriser.

De kostar ca 20 000+moms/st nya, och jag antar att du vill sälja privat för 17 000/st?
Omkring halva nypriset brukar vara rimligt för bra begagnad utrustning i gott skick.
Hur gamla är de?
Köpte du dem nya?
Finns kvitto/historik?

Mvh
Kristian

Matteus Budur
Rookie
Rookie
Inlägg: 23
Blev medlem: tis 12 jun 2012, 13:41
Presentation: Tycker om all musik som låter bra i örat. Uppträder på bröllop och fester varje helg, lirar instrument från mellanöstern som Baglama Saz, Darbuka, Qanun, Kemence.
Ort: Västerås

Re: RCF TT25a

Inlägg av Matteus Budur »

Tja Mattias, Jag köpte inte dem utan de var min Far som köpte dem, men han gick bort i år.. åå jag vet inte vart han haft dem kvittona. Han va den som använde dem.

Tror de är 2 år gamla..
Kom med pris förslag, så får jag se om de tilltalar.
KORG PA2xPRO & KORG PA3xPRO,
RCF TT25a

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster