Söker Jobb Ljudtekniker/Rörlig Bild

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Ricardo Martinez
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 24 aug 2010, 14:17
Presentation: Ny examinerad kille som bor i sthlm med amerikans examen inom medieproduktion
Ort: Stockholm

Söker Jobb Ljudtekniker/Rörlig Bild

Inlägg av Ricardo Martinez »

Hej. Mitt namn är Ricardo Martinez och är ny examinerad inom mediaproduktion med inriktning ljudteknik från en amerikansk högskola. jag är en glad person som är bra på att lösa problem som oftast uppstår inom ljud och bild projekt. Har jobbat nu under hela sommaren inom en ventilations firma men det har varit bara ett sommarjobb. skulle vilja komma in på mediabranschen mest inom bild och ljud. Har flera projekt som jag har gjort i universitetet som jag skulle kunna visa. kontakta mig gärna för CV och mera information om mig.

Ricardo_martinez87@hotmail.com
eller ni kan ringa på: 0763139633

Tack för svar eller tips
Senast redigerad av 1 Ricardo Martinez, redigerad totalt 0 gånger.

Jakob Carlsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 612
Blev medlem: ons 14 feb 2007, 21:44
Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
Ort: Lund

Re: Söker Jobb Ljudtekniker/Rörlig Bild

Inlägg av Jakob Carlsson »

Bara av intresse, vad har du gått på för skola? Är det en utbildning du rekommenderar?

Ricardo Martinez
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 24 aug 2010, 14:17
Presentation: Ny examinerad kille som bor i sthlm med amerikans examen inom medieproduktion
Ort: Stockholm

Re: Söker Jobb Ljudtekniker/Rörlig Bild

Inlägg av Ricardo Martinez »

Rekomenderas.... kanske, det var svårt att hinna med allting pga av extra kurserna speciellt det sista året på grund av att nästan alla kurser som jag hade var projekt, har läst lite nu när jag kom tillbaka från usa om SAE institute som verkar har en likvärdig utbildning som jag fick, det kan vara nånting att titta på.

http://stockholm.sae.edu/sv/home/" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst