Martin Lightjockey

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Jag kan bara hålla med dig! Jag brukar hänga på Martins supportforum ibland och kika lite och måste säga att stämningen där är god!

Programmerarna av Lightjockey tar sig verkligen tid att lyssna på sina användare och deras förslag. Kommer någon med ett problem så är de oftast snabba på att lösa det och ge exempel på vad man kan göra för att undvika det. Kommer man med ett förslag på en ny funktion till lightjockey så svarar de om det är möjligt eller ej och anses funktionen vettig så brukar den finnas med i nästa version av programvaran, eller iaf sättas upp på "att göra" listan.

Helt underbart när tillverkarna verkligen lyssnar på användarnas feedback, mera sådant!
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Visst är det härligt med snabb och bra respons!

Det finns ett forum som kallas LAB, Live Audio Board. Igår 15:15 undrade en kille om någon visste vad POD åkte för produktion för att han skulle kunna förbereda sig inför när de skulle komma till stan. 18:11 hade deras FOHtekniker svarat vad de hade med sig och att killen gärna fick maila för fler detaljer. Det kallar jag service :wink:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Och gör det inte det på ett sånt här sätt så märks det ofta rätt snabbt om prylen går sönder... :roll:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Johan, om du nu bemödar dig med att skriva ett sådär långt inlägg som svar på vad jag skrev så skulle du kanske lägga lite mer energi på att läsa vad jag skrev :wink:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Jag tror att du missar den där biten med "så märks det ofta rätt snabbt om prylen går sönder..." :wink:

Ingenting sagt om hållbarheten alltså, utan det jag menar är att stora och välrenommerade företag har bra service! De bryr sig om sina kunder i ett långsiktigt perspektiv!

Ledsen för den lite fula skrivningen *solglasögon*
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Johan skrev:Du vet att du alltid är ursäktad dawen :D
It comes with the haircut! *solglasögon*

Bild

Observera att denna bild enbart är tagen i avskräckande, informerande och roande syfte! :lol:

Jag ser för övrigt inte så där lurig ut längre, sen jag duschade i helgen :roll: :wink:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

dawen skrev:BILD
Order -> Förminska den och lägg upp som din avatar bild *afromannen*
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

:shock:

Ska hämta ut den nya digitalkameran idag (notera att digitalkameror går sönder såfort det händer det minsta med dem :evil: ) så vi kanske får se lite riktiga bilder mot kvällen! :wink:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster