Uthyrnings-mjukvara!

Här kan du diskutera företagsfrågor såsom drift, försäkringar, ekonomi, marknadsföring, juridik, personalfrågor, programvaror, utbildning mm
Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Jag tycker fortfarande CurrentRMS funkar helt okej för oss, det jag saknar är funktioner för att redigera listorna snabbt. Jag hade gärna haft någon sorts spreadsheet-liknande funktion, det blir väldigt många klick när man ska ändra eller lägga till uppgifter.

Men systemet är så pass bra i stort att jag kan leva med det.
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Användarvisningsbild
Pehr Larsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 40
Blev medlem: lör 10 nov 2018, 19:24
Presentation: Har arbetat som DJ och med scen-, ljud- och ljusteknik i alldeles för många år. Det är en hobby som aldrig slutar att gå över styr.
Ort: Göteborg

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Pehr Larsson »

Alexander Glendestam skrev:Jag kör rentman, funkar kanon!

https://rentman.io/" onclick="window.open(this.href);return false;
Samma här! Precis kört igång med Rentman och det verkar okay. Bara hittat lite smågrejer som jag stör mig på som att om man väljer SEK som valuta står det kr framför beloppet och inte efter (exempelvis kr 0,00 istället för 0,00 kr).
Men tänkte skicka in en request på det.

Kör du lagermodulen med QR-koder på all utrustning?

Användarvisningsbild
Alexander Glendestam
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 44
Blev medlem: tis 04 dec 2007, 02:23
Presentation: Driver ljudfirman JP Ljudproduktion i Ystad.
Ort: Ystad

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Alexander Glendestam »

För mig så står det rätt, tror det är en inställningssak, sen finns det svenska mallar till utskrifter.
Alexander

Användarvisningsbild
Pehr Larsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 40
Blev medlem: lör 10 nov 2018, 19:24
Presentation: Har arbetat som DJ och med scen-, ljud- och ljusteknik i alldeles för många år. Det är en hobby som aldrig slutar att gå över styr.
Ort: Göteborg

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Pehr Larsson »

Alexander Glendestam skrev:För mig så står det rätt, tror det är en inställningssak, sen finns det svenska mallar till utskrifter.
Tack. Konstigt, hittar ingen inställning för det. Får kontakta support.

Christoffer Carpvik
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 650
Blev medlem: sön 13 nov 2005, 17:59
Presentation: ........................................
Ort: Jönköping

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Christoffer Carpvik »

Rentman!
//Carpvik

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Marcus Sandberg »

Mycket mjukvara är hyr mjukvara. Finns det något köpe mjukvara till ett bra pris.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Pehr Larsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 40
Blev medlem: lör 10 nov 2018, 19:24
Presentation: Har arbetat som DJ och med scen-, ljud- och ljusteknik i alldeles för många år. Det är en hobby som aldrig slutar att gå över styr.
Ort: Göteborg

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Pehr Larsson »

Marcus Sandberg skrev:Mycket mjukvara är hyr mjukvara. Finns det något köpe mjukvara till ett bra pris.
Menar du att du vill ha en mjukvara som inte är licens/prenumeration eller menar du att du vill ha en mjukvara för att hantera försäljning av artiklar?

Johan Fälth
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 739
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
Ort: Jönköping
Kontakt:

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Johan Fälth »

Vi kör Easyjob, kostar en slant, men väldigt potent.
"Det är aldrig för sent att ge upp"

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Marcus Sandberg »

Pehr Larsson skrev:
Marcus Sandberg skrev:Mycket mjukvara är hyr mjukvara. Finns det något köpe mjukvara till ett bra pris.
Menar du att du vill ha en mjukvara som inte är licens/prenumeration eller menar du att du vill ha en mjukvara för att hantera försäljning av artiklar?
Jag menar en mjukvara med licens där man betalar när man köper det och inte har någon månads kostnad.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Pehr Larsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 40
Blev medlem: lör 10 nov 2018, 19:24
Presentation: Har arbetat som DJ och med scen-, ljud- och ljusteknik i alldeles för många år. Det är en hobby som aldrig slutar att gå över styr.
Ort: Göteborg

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Pehr Larsson »

Marcus Sandberg skrev:Jag menar en mjukvara med licens där man betalar när man köper det och inte har någon månads kostnad.

Förstår! Då har jag inga bra tips. Känns generellt som alla mjukvaror går mer åt löpande licenskostnad.

Johan Fälth
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 739
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
Ort: Jönköping
Kontakt:

Re: Uthyrnings-mjukvara!

Inlägg av Johan Fälth »

Marcus Sandberg skrev:
Pehr Larsson skrev:
Marcus Sandberg skrev:Mycket mjukvara är hyr mjukvara. Finns det något köpe mjukvara till ett bra pris.
Menar du att du vill ha en mjukvara som inte är licens/prenumeration eller menar du att du vill ha en mjukvara för att hantera försäljning av artiklar?
Jag menar en mjukvara med licens där man betalar när man köper det och inte har någon månads kostnad.
Easyjob, Rentaldesk, Hiretrack - Buy once, cry once.
"Det är aldrig för sent att ge upp"

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster