Brusreducerande hörlurar

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Brusreducerande hörlurar

Inlägg av Jonas Areskough »

Går i tankarna att skaffa ett par brusreducerande hörlurar, bose står ju då i första hand på önskelistan men tänkte om nån hade testat några andra som funkar bra, köper gärna bose men vet att jag kommer tappa bort dom eller trampa sönder dom så köper gärna ett billigare men fortfarande bra alternativ, alternativ mottages tacksamt. Vill gärna ha sladdlösa men med möjlighet att kopplades sladd vid behov om det finns. Hög volym i alla frekvenser vore trevligt. Skall vara stora som ett par peltor så det inte blir något tryck på öronen. Bring IT on...

Användarvisningsbild
Ludvig Uppman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 186
Blev medlem: mån 28 jan 2008, 18:31
Presentation: En som eklektiskt eklärerar med klärobskyr vision.
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Brusreducerande hörlurar

Inlägg av Ludvig Uppman »

Jag är extremt nöjd med mina Sony MDR-1000X.

Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Re: Brusreducerande hörlurar

Inlägg av Jonas Areskough »

Dom hade ju de funktioner som man Önska, hur är det att prata i telefon i dessa? Är micken bra så det inte blir jobbigt för den i andra änden att lyssna på? Och är volymen ok i dom ??

Rikard Hernqvist
Rookie
Rookie
Inlägg: 17
Blev medlem: mån 26 aug 2013, 08:56
Presentation: Lidköpings Ljud & Ljus. Ljud, ljus & Special effekter

Re: Brusreducerande hörlurar

Inlägg av Rikard Hernqvist »

Jag har Bose QC-35. Sjukt nöjd med dem. Vet inte hur micken är för de man pratar med, men ingen som klagat.

Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Re: Brusreducerande hörlurar

Inlägg av Jonas Areskough »

Det blev för övrigt ett par bose qc35 och måste säga att så nöjd har jag nog aldrig varit över ett köp, många mer timmar musik än vanligt har det blivit och efter en jobb dag är man fortfarande klar i skallen. Helt sjukt vilka detaljer man kan höra i många låtar. Rekommenderar starkt :)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster