The ark slut turne

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

The ark slut turne

Inlägg av Marcus Sandberg »

Vi va några som satt och tugga luft på en julfest så blev vi nyfikna på vilka som levererade teknik till The Arks slutturné som va i somras. Vi kollade på bilder på blocket så verkade va flera för det verkade inte va samma prylar på bilderna. Va det endast en som levererade tekniken eller va det flera?
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Martin Johansson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 150
Blev medlem: ons 16 jul 2003, 01:00
Ort: Sala

Re: The ark slut turne

Inlägg av Martin Johansson »

Music & Lights
Martin "Barni" Johansson
Ljud-/Ljustekniker
Mail: Barni at moretec se
---MoreTec---

Fredrik Zetterberg
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 290
Blev medlem: mån 11 okt 2004, 01:00

Re: The ark slut turne

Inlägg av Fredrik Zetterberg »

Music&Lights Levererade Mixplatser och Mickar till ljudet och ett Floorkit till Ljuset bestående av
1st MA2 Light, 12st MAC401,, 16st Sunstrip Active 8st Atomic och en hög stativ,
Resten levererades på plats av div mer eller mindre lyckade Ljud och Ljus firmor,

Crew var: Tobbe Thalen FOH, Micke Gustavsson MON, Martin Ekelund Backline, Timmy Andreasson LjusOP
Erik Gjerdrum Tyger/rigger, Anders Friberg TM och jag designade men åkte inte med på Turnen,
Som vanligt var Music&Lights Leverans Klockren...

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: The ark slut turne

Inlägg av Marcus Sandberg »

Jag hörde från en kille att han via ett rätt så nytt företag som han hadde köpt in sig på hadde levererat till hela turnen. Men när jag fråga varför han inte kom och hälsa på när de va där så såg han väldigt frågande ut och han sa va de där? Då blev jag lite nyfiken och vi va några som va lite udrande efter att han hadde lämnat och därför frågade jag nu. Jag vet att Stod för PA på ett ställe men om det va på alla va jag lite undrande över men nu vet jag lite mer.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 11 och 0 gäster