Kvarglömt Manfrotto 087 på Sandras i Kalmar

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1829
Blev medlem: sön 31 aug 2003, 01:00
Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Kvarglömt Manfrotto 087 på Sandras i Kalmar

Inlägg av Hasse Queisser »

Är det någon som råkat få med sig ett Manfrotto 087NWB för mycket hem efter att ha gigat på Sandras i Kalmar?

Vi lyckades glömma kvar ett efter ett gig med Johnossi den 2:a April. Det finns inte kvar på stället och den lokala PA-supplyern har heller inte sett till det.

Det får mig att fundera på att någon annan som gigat dagarna/veckorna efter kanske har fått med sig ett för mycket hem och nu undrar vart i helsike det kommer ifrån :P

Är det någon som sitter med ett för mycket och känner på sig att detta scenario skulle kunna stämma in så är det såklart bara att höra av sig. Upphittaren skulle få ett stort tack och naturligtvis ha en tjänst upp att inkassera vid lämpligt tillfälle då han/hon är i Stockholm och råkar sitta i skiten av någon anledning!

M.v.h / Hasse
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Re: Kvarglömt Manfrotto 087 på Sandras i Kalmar

Inlägg av Niklas Elste »

OT men det fick mig att tänka
senast jag var i Kalmar så var det den dagen som snöade 1.5m i Gävle va kan det vara 10årsen??
mins det väl för vi var ute och åkte kustpilen (då det snabbaste tåget i Sverige) och drabbades av det ena tågfelet efter det andra växlar, kontaktledningar m.m. jag fick släpa en rullstol i 1 m snö i Arboga får att dom inte hade snöröjt perrongen

OBS OT!!!!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster