Rix FM festival 06

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1461
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: vettet
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

Skulle inte säga middiga, snarare mycket sibilanser. Hade ni SPX:en på hela tiden?

Hade med mig en polare som är nån sorts teknisk chef på MTG, han bara skakade huvudet åt blinders och tyckte "det är ju bara att gaina upp".

Hur som helst var det rätt kul, speciellt Patrik Isaksson och Eric Gadd.
"This is the updated input list"

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 487
Blev medlem: mån 21 aug 2006, 19:26
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Anders Brandén »

Håller helt och hållet med föregående talare (Tomas Sagersten)!
Jobbar som ljudtekniker med väldigt mänga småjobb och det jag kan säga efter några år här är att det är fruktansvärt få som vill betala för det de vill ha. Kalla mig snål eller vad ni vill men jag vill inte göra jobb där jag bara får betalt för lampförbrukningskostnaderna.
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Andreas Wilhelmsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 59
Blev medlem: lör 27 aug 2005, 19:27
Ort: SKÅNE

Rix festival 06 inspelning?

Inlägg av Andreas Wilhelmsson »

Hej, har några i familjen som söker efter en inspelning av rix festivalen i kungsträdgården 06, någon som lyckades med det??? skicka ett pm eller mail, andreas.wilhelmsson@ektv.nu

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster