Tips reservdelar scanner

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljus & effekter som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Tobias Gunnarsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 71
Blev medlem: mån 24 sep 2007, 17:55
Presentation: Ett event företag i skåne som specialliserat sig på Bröllop och andra fester.
Ort: Eslöv
Kontakt:

Tips reservdelar scanner

Inlägg av Tobias Gunnarsson »

Hej
Har fått ett litet haveri på min ena scanner "Acme - The winner"
Och undrar nu var man kan få tag i reservdelar till sina ljusen, finns det några sidor på nätet med sådant eller det är tillverkare man får vända sig till, hur gör ni?
Inget stort problem denna gång men tillräkligt för att inte fungera, det är lamp socken som är trasig och ja e inte sugen på att skrota lampan för det.
Tacksam för hjälp fort!!!
mvh PA Performance

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 921
Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: Tips reservdelar scanner

Inlägg av Leif Baltazars »

Tobias Gunnarsson skrev:Hej
Har fått ett litet haveri på min ena scanner "Acme - The winner"
Och undrar nu var man kan få tag i reservdelar till sina ljusen, finns det några sidor på nätet med sådant eller det är tillverkare man får vända sig till, hur gör ni?
Inget stort problem denna gång men tillräkligt för att inte fungera, det är lamp socken som är trasig och ja e inte sugen på att skrota lampan för det.
Tacksam för hjälp fort!!!
Bellalite har mängder av socklar till det mesta i ljjusväg. Kika in på http://www.bellalite.se" onclick="window.open(this.href);return false; där det finns on-line kataloger.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Tips reservdelar scanner

Inlägg av Jonas Larsson »

Elfa kan också ha socklar, är det mer "modellspecifika" reservdelar så är ju återförsäljaren ett tips.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Tips reservdelar scanner

Inlägg av Nicke Löfgren »

Den armaturen har väl bara en vanlig 24volts reflektorlampa? Kolla med din lokala lampbutik, då slipper du frakten

Simon Gustavsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 109
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Tips reservdelar scanner

Inlägg av Simon Gustavsson »

Biltema´har paket med socklel och värme tålig kabel har funkat perfekt för mig :)
Om du är snål funkar ju alltid sockerbit :lol:
/Simon

Användarvisningsbild
Tobias Gunnarsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 71
Blev medlem: mån 24 sep 2007, 17:55
Presentation: Ett event företag i skåne som specialliserat sig på Bröllop och andra fester.
Ort: Eslöv
Kontakt:

Re: Tips reservdelar scanner

Inlägg av Tobias Gunnarsson »

det löste sig det var vist inget vidare svårt med den delen, hitta dom hos kjell o company. tackar för svar
mvh PA Performance

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster