Electron! Reservdelar!

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljus & effekter som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Ola Sääw
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 247
Blev medlem: lör 29 jan 2011, 14:19
Presentation: Har en firma som heter Lightup Stage & Events Sweden (lightupse.com) och pysslar med både ljud och ljus.
Ort: Mariefred
Kontakt:

Electron! Reservdelar!

Inlägg av Ola Sääw »

Om jag inte miss minner mig så såldes detta märke via svensk ljussupport när dom fanns, och är nu behov av reservdelar.
Är det någon här som vet om det finns någon som har reservdelar till deras dimmrar??
Eller någon som har en trasig dimmer som man kan plocka delar av :)
Det ska vara till deras E 1550 DC.
Jag söker reglagen / potentiometrarna för att kunna dimmra direkt på dimmern.
Senast redigerad av 2 Ola Sääw, redigerad totalt 0 gång.
/Ola & Jenny Sääw
Lightupse.com

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Electron, vart köpa reservdelar?

Inlägg av Nicke Löfgren »

Är det inte en standard? Typ lin 10k

Ola Sääw
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 247
Blev medlem: lör 29 jan 2011, 14:19
Presentation: Har en firma som heter Lightup Stage & Events Sweden (lightupse.com) och pysslar med både ljud och ljus.
Ort: Mariefred
Kontakt:

Re: Electron, vart köpa reservdelar?

Inlägg av Ola Sääw »

Nicke:
Kan nog vara så men är osäker.
Jag får nog kolla upp det lite bättre :)



Sedan undrar jag hur det kan komma sig att min rubrik är ändrad???
så som det står var inte så som jag skrev!!!! :evil:

Har nu ändrat till det som det ska vara!!!
/Ola & Jenny Sääw
Lightupse.com

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Electron, vart köpa reservdelar?

Inlägg av Jonas Larsson »

Jag ändrade din rubrik för att den var väldigt generellt skriven, ibland petar jag lite i rubrikerna för att de bättre ska spegla vad tråden i fråga handlar om. I ditt fall letade du efter reservdelar.

Såg att du ändrat tillbaka, och som det står nu "Electron!" så vet man inte om du vill ha åsikter om märket som sådant, om du vill veta vart du kan köpa det, priser, om du vill veta vart man kan serva det, felsökning etc etc. Med en bra rubrik blir det så mycket enklare för alla som letar efter samma information, vid ett senare tillfälle. Forumet är en stor databas över information, och för att hålla det någorlunda strukturerat behövs tydliga rubriker på trådarna.

Det är inget jätteproblem, de allra flesta är bra på att skriva tydliga rubriker på sina trådar. Men när rubrikerna är väldigt generella så kan de få sig en justering.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Ola Sääw
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 247
Blev medlem: lör 29 jan 2011, 14:19
Presentation: Har en firma som heter Lightup Stage & Events Sweden (lightupse.com) och pysslar med både ljud och ljus.
Ort: Mariefred
Kontakt:

Re: Electron!

Inlägg av Ola Sääw »

okej då vet jag började undra lite :)
/Ola & Jenny Sääw
Lightupse.com

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst