Jands Hog Lib fil

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Stefan Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 15 jun 2010, 07:51
Presentation: Ljustekniker med erfarenhet från teater revyer konserter disco och liknande event.
Ort: Motala
Kontakt:

Jands Hog Lib fil

Inlägg av Stefan Johansson »

Är det någon som har gjort en profil för Eurolite LED PAR64 eller Showtec movinghead profil 250 Phantom som jag kan använda i mitt Jands Hog 1000 bord ?

Patrik Lekengård
Rookie
Rookie
Inlägg: 21
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 15:25
Ort: Stockholm/Jönköping
Kontakt:

Re: Jands Hog Lib fil

Inlägg av Patrik Lekengård »

Kolla: http://www.flyingpig.com/hog2libgen/" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://software.denis-hessberger.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Stefan Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 15 jun 2010, 07:51
Presentation: Ljustekniker med erfarenhet från teater revyer konserter disco och liknande event.
Ort: Motala
Kontakt:

Re: Jands Hog Lib fil

Inlägg av Stefan Johansson »

Ok
Har redan sett dom sidorna .Frågan var om någon redan har gjort fungerande filer. Har inte orken att skriva något om någon vänlig själ redan har en lösning

/ STefan

Johan Tillman
Rookie
Rookie
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 18 apr 2010, 10:56
Presentation: Är en 27 år gammal Ljusdesigner / Tekniker, har turnèvana, mångårig erfarenhet av branchen, jobbar hos Fegge & Mattes i Vadstena, Kompetenser: Hog, Martin LJ, AVO.
Ort: Motala

Re: Jands Hog Lib fil

Inlägg av Johan Tillman »

Hej Stefan...

Det finns en profil som passar som handen i handsken med Eurolite LED PAR64... Den ligger under tillverkare KUPO i Patchbankerna... och profilen heter "Kupo LED" den kör jag till våra LED64or och de funkar strålande...=)

//Johan

Stefan Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 15 jun 2010, 07:51
Presentation: Ljustekniker med erfarenhet från teater revyer konserter disco och liknande event.
Ort: Motala
Kontakt:

Re: Jands Hog Lib fil

Inlägg av Stefan Johansson »

Hej Johan !
Ok ska prova den profilen när jag får hem mina LEDar igen om några veckor . För Phantom spotten har jag skrivit en profil som jag ska ner och testa på lagret . Vi ses !
/Stefan

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst