Thon rack och case.

Här kan du diskutera casar, rack, racklådor, inredningar, plastcasar, överdrag, case/inventariemärkningar, gaffatejp mm.
Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Thon rack och case.

Inlägg av Björn Lundin »

Någon som använder casar eller rack av märket Thon? Hur ligger de till kvalitets- och funktionsmässigt? Ens värt att fundera på? De ligger iaf väldigt bra till i pris ju.

Mikael Heurlin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 156
Blev medlem: tor 20 maj 2004, 01:00
Presentation: Egen företagare inom anläggnings branschen med en fot i ljud träsket också.
Ort: Öland/Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Mikael Heurlin »

Skulle också vilja veta de faktiskt. Jonas har sånna casear tror jag

Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Björn Lundin »

Japp..har sett att dom använder någon sådan ja. Jonas, kommentar?

Tommy Pettersson
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 513
Blev medlem: fre 01 jul 2005, 01:00
Presentation: Minst 40 tecken beskrivning av dig själv

Inlägg av Tommy Pettersson »

Jag har ett sånt, inte direkt holmberg klass på det men det funkar ju.

Everlast
Rookie
Rookie
Inlägg: 16
Blev medlem: tor 01 jan 2004, 01:00
Ort: Göteborg

Inlägg av Everlast »

Kolla annars pro djuser-sortimentet. de är inte så dumma och inte dyra heller. sälja av starfelt. www.starfelt.se

Simon Hinny
Rookie
Rookie
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som ljudtekniker. .
Ort: Finspång
Kontakt:

Inlägg av Simon Hinny »

Om man köper de lite dyrare casarna från thon, så är casarna rätt bra.. även om det inte är holmberg.

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32