case till cdj2000nexus +djm900nexus

Här kan du diskutera casar, rack, racklådor, inredningar, plastcasar, överdrag, case/inventariemärkningar, gaffatejp mm.
Användarvisningsbild
Daniel Andreasson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 232
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 12:33
Presentation: To be tight is one thing but to be tight and funky, James knew that
Ort: västra götaland

case till cdj2000nexus +djm900nexus

Inlägg av Daniel Andreasson »

Hej! vad använder ni för case till detta.
Nån som vet något som finns tillgängligt gnaksa så omgående.
Prodj-user passar inte alls bra och kablar etc.etc får inte plats.
Tysken har ett par varianter av coffin men ingen verkar passa djm-900nexus. Sen har dom separata casear men betygen på dom verkar visa att kablaget inte får plats.
nån som testat dessa herrars variant, ser väldigt bra ut!
https://www.youtube.com/watch?v=faToQpCZDwQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: case till cdj2000nexus +djm900nexus

Inlägg av Jonas Larsson »

Jag har för mig vi körde med just pro dj user. De har ju en lucka i bak som man kan öppna och komma åt kablaget, samma som den du länkar till. Ingen problem med passform vad jag kommer ihåg. Fast den du länkar till verkar ju vara lite kompaktare i bredden eftersom det inte är någon dämpning mellan spelare-mixer-spelare.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: case till cdj2000nexus +djm900nexus

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Jag är jättenöjd med ProDJUser casen från Starfelt.
Det enda som inte ryms är grendosa, så det skickar jag med på sidan.

Jag har singelcase:ar också men de använder jag mest för att skicka på service och hyra av enstaka enheter för sig, Jag misstänker att jag inte skulle ha fungerande CAT5-uttag rätt snabbt om jag använde singel-case:ar.

Caset i videon såg ju grymt ut. Be någon lokal tillverkare snickra ihop ett sådant ?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Användarvisningsbild
Daniel Andreasson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 232
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 12:33
Presentation: To be tight is one thing but to be tight and funky, James knew that
Ort: västra götaland

Re: case till cdj2000nexus +djm900nexus

Inlägg av Daniel Andreasson »

Tack för input, jag får ta mig en funderare gällande Prodj, sista valet i nuläget men snabb leverans, Har lagt ut lite krokar och kan posta här om jag hittar ett bra alternativ till er som behöver framtiden. Norskarna ovan skickar det caset för ca 5000sek+moms + eventuell frakt och tull, något dyrt men framför allt så låg det ca 3veckor bort.

Användarvisningsbild
Daniel Andreasson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 232
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 12:33
Presentation: To be tight is one thing but to be tight and funky, James knew that
Ort: västra götaland

Re: case till cdj2000nexus +djm900nexus

Inlägg av Daniel Andreasson »

också inte helt ok med att prodj caset har hjul, gillar inte att se nån hyrestagare dra det där caset över ett kullerstenstorg :)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster