NY MOBILSCEN 48 kvm

Här kan du erbjuda dina udda produkter för uthyrning.
Användarvisningsbild
Alexander Söderberg
PAR-20
PAR-20
Presentation: Pixel Space is driven by passion.

We are your partner of choice for corporate events, shows, exhibitions and much more.
With our combined experience and our state of the art technology we supply the event industry with innovative solutions and outstanding precision.

Founded in 2013 by people with many years of experience in the business and working with a wide network of talented people within the industry.

With partners such as Christie, Barco, Disguise, Dataton and more we are ready to take on whatever challenge there is.

NY MOBILSCEN 48 kvm

Inlägg av Alexander Söderberg »

Hej!

NÖJESTEKNIK har investerat i en ny typ av mobilscen från StagePartner tillverkad i Österrike.
Scenyta 8 x 6 m, höjd upp till 1.35 m, clearance 4.5 m, det fasta taket klarar 1280 kg ljusteknik och PA-vingar under fast tak lyfter 200 kg/sida.

Det går att rigga tekniken och sedan lyfta taket med hängande last. Scengolvet går att belasta med 350 kg/m2.
Med scrims och PA vingar tar scenen upp 13 meter på bredden. Scenen har hårt tak så ALLT vatten rinner av taket.

Scenen finns tillgänglig i Sverige från slutet av April.

Vi levererar helhetslösningar men kan även hyra ut enbart scenen.
mobilscen48m2.pdf
Faktablad
(845.24 KiB) Nerladdad 415 gånger
Vänliga hälsningar /

Alexander Söderberg
NÖJESTEKNIK Eastcoast Audio & Lighting AB
08-558 013 78
http://www.nojesteknik.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Mallslingan 3, 187 66 TÄBY (Arninge ind.omr)
Bilagor
Scen 48 kvm
Scen 48 kvm

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: NY MOBILSCEN 48 kvm

Inlägg av Nicke Löfgren »

Va kostar en sådan? Nyfiken :)

Användarvisningsbild
Alexander Söderberg
PAR-20
PAR-20

We are your partner of choice for corporate events, shows, exhibitions and much more.
With our combined experience and our state of the art technology we supply the event industry with innovative solutions and outstanding precision.

Founded in 2013 by people with many years of experience in the business and working with a wide network of talented people within the industry.

With partners such as Christie, Barco, Disguise, Dataton and more we are ready to take on whatever challenge there is.

Nicke har PM.

Användarvisningsbild
Alexander Söderberg
PAR-20
PAR-20

Efter 450 mil i bilen hade scenen Sverigepremiär!
Ajje tekniker på APM som var 1:a kund på premiärgiget i Vasaparken i var kanonnöjd, "-så här ska en scen se ut!"

Scenen kan hyras med eller utan teknik.

Kontakta mig för mer info.
alexander@nojesteknik.se eller 08-558 013 78
Bilagor
Bild från Vasaparken.
Bild från Vasaparken.

sondre bry glevoll
Rookie
Rookie
Kontakt:

Inlägg av sondre bry glevoll »

Send meg også gjerne en PM med pris på kjøp av denne typen :)

Skriv svar