Jobb inom scenbranchen sökes

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Ronald Hessman
Rookie
Rookie
Inlägg: 8
Blev medlem: sön 08 mar 2009, 14:32
Presentation: Studerar Scenproduktion på Malmö Högskola men går ut sommaren 2010 - inriktning ljustekniker.
Ort: Malmö

Jobb inom scenbranchen sökes

Inlägg av Ronald Hessman »

Jag går ut scenproduktionsprogrammet på Malmö Högskola till sommaren och söker ett jobb inom branschen. Jag är inriktad på ljusteknik och har ljussatt några olika amatörteaterföreställningar samt kört ljus till ca 20 olika band. De flesta av banden körde jag när jag var ljusteknikerpraktikant på KB i Malmö. Jag känner mig mest hemma med Avolites Pearlbord men kan också AVAB Presto och Zero 88 fatfrog. Jag har även kört lite ljud men då till enklare sättningar med enklare utrustning.

Jag söker inte bara ljud- och ljusteknikerjobb utan även lagerjobb, hump, roddare, tillfälliga jobb på festivaler etc

Söker främst jobb i närheten av Malmö eller Gävle om vi talar om ett 7-16 jobb. Stockholmsområdet kan också funka.

Låter jag intressant? Skriv i tråden eller be mig skicka ett CV


mvh Ronald

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 487
Blev medlem: mån 21 aug 2006, 19:26
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Jobb inom scenbranchen sökes

Inlägg av Anders Brandén »

Ta kontakt med Mats på Local Crew. Han har mycket att göra i sommar så han behöver nog en hel del folk.
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster