Söker jobb som roddare.

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Användarvisningsbild
Emil Enander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 121
Blev medlem: tis 23 okt 2007, 22:45
Ort: Kinna

Söker jobb som roddare.

Inlägg av Emil Enander »

Hej.

Som överskriften lyder så söker jag jobb som roddare någonstans i närheten av Göteborg.
Kan skicka personligt brev om mig själv, cv, betyg, referenser o.s.v om så vill och behövs.
Jobbat som Elektriker i förre yrket och är även DJ ibland på några klubbar och uteställen.
Finns de något så hör gärna av er.
Vikariat är även av intresse.

MVH Emil Enander

Användarvisningsbild
Edvard Hansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 33
Blev medlem: tis 05 jan 2010, 23:19
Presentation: Tekniknörden. Fotografen. Musikern. Datanörden.
Ort: Stockholm

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Edvard Hansson »

Emil Enander skrev:Hej.

Som överskriften lyder så söker jag jobb som roddare någonstans i närheten av Göteborg.
Kan skicka personligt brev om mig själv, cv, betyg, referenser o.s.v om så vill och behövs.
Jobbat som Elektriker i förre yrket och är även DJ ibland på några klubbar och uteställen.
Finns de något så hör gärna av er.
Vikariat är även av intresse.

MVH Emil Enander
Lite sent svarat men..

tips, häng mycket med folk som har kontakter, prata mycket skit om teknik. Efter en tid så löser det sig nog ;)
Själv gick jag till ett lager för att jag skulle hyra en 8-polig din kabel, pratade lite skit, nu har jag lite jobb med dom hit å dit.

Jag har inte för mycket jobb, men jag börjar få, så det är värt att bara glida ett år och komma in i branschen.

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Emil Brolin »

Är det inte bättre att börja humpa och släpa grejer och visa att du duger till istället för att bara "glida med" ett år och snacka grejer??

Användarvisningsbild
Edvard Hansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 33
Blev medlem: tis 05 jan 2010, 23:19
Presentation: Tekniknörden. Fotografen. Musikern. Datanörden.
Ort: Stockholm

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Edvard Hansson »

Emil Brolin skrev:Är det inte bättre att börja humpa och släpa grejer och visa att du duger till istället för att bara "glida med" ett år och snacka grejer??
Jag hade iaf svårt att bara få tag på hump jobb.
Om man hyr grejer av en firma så är det grymt om man kan gå till och snacka skit, om man är duktig så märker dom det.

Anders Schärer
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 105
Blev medlem: mån 31 okt 2005, 21:06
Kontakt:

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Anders Schärer »

Sök jobb som roddare på kungabrölloppet , de roddare de har just nu krockar ju bara med båten :) :) :) ;)

Användarvisningsbild
Edvard Hansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 33
Blev medlem: tis 05 jan 2010, 23:19
Presentation: Tekniknörden. Fotografen. Musikern. Datanörden.
Ort: Stockholm

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Edvard Hansson »

Anders Schärer skrev:Sök jobb som roddare på kungabrölloppet , de roddare de har just nu krockar ju bara med båten :) :) :) ;)
Mina 2 polare ska faktiskt rodda på brölloppet ;)
Off topic

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av Emil Brolin »

Edvard Hansson skrev:
Emil Brolin skrev:Är det inte bättre att börja humpa och släpa grejer och visa att du duger till istället för att bara "glida med" ett år och snacka grejer??
Jag hade iaf svårt att bara få tag på hump jobb.
Om man hyr grejer av en firma så är det grymt om man kan gå till och snacka skit, om man är duktig så märker dom det.
men hur ska du bli duktig på jobbet och framförallt visa det för en arbetsgivare om du inte rör grejerna. Naturligtvis måste du även skaffa lite kontakter. Men ett sätt att komma igång är ju att fråga arrangörerna av större events var de får humpen ifrån. De större eventen kräver ju oftast mer folk och det är lättare då om man inte har så mycket erfarenhet.

Användarvisningsbild
David Zackrisson
Rookie
Rookie
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 08 maj 2008, 13:13
Presentation: Ljudtekniker på Stora Teatern i Göteborg.

Re: Söker jobb som roddare.

Inlägg av David Zackrisson »

Kolla upp http://www.lpsab.com" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://www.iscen.se" onclick="window.open(this.href);return false;, båda Gbg-baserade företag som utför humpjobb mm. Du kan ju även checka med Live Nation.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster