Behöver DU personal?

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Användarvisningsbild
Johnny Wahlberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 8
Blev medlem: mån 12 maj 2008, 21:24
Ort: Stockholm

Behöver DU personal?

Inlägg av Johnny Wahlberg »

Tjenare! Tänkte höra om det finns någon som söker personal till sitt ljud-/ljusföretag eller gigg.

Jag har utbildning innom ljudteknik på gymnasiell nivå (Ljudteknik A och B). Jag brinner för att jobba med det här, som de flesta inne på den här fantastiska sidan.

Men i alla fall, jag behöver ett jobb. Jag söker allt från Turné till tekniker med större ansvar. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag aldrig sviker ett jobb, jag tycker om utmaningar och bra kollegor.

Även om du inte har något jobb just nu så kanske du och ditt företag vill uppdatera erat CV-register eller bara fylla på.

Skicka ett mail till mig så skickar jag tillbaka ett CV.

mvh
Johnny Wahlberg
0739180964
johnny.wahlberg@hotmail.com

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Inlägg av Niklas Elste »

den ljud teknik jag fick lära mig i skolan var ingett att hänga i julgran
så om du vill komma nån vart inom branschen så bör du gå med nån firma i åtminstone ett år innan du kan köra större

Men sen beror det på tidigare erfarenheter och öra hur snabbt eller om du blir tekniker

Det bästa sättet är att jobba åt lagom liten firma så man får lära sig mycket brädd och gärna köra på klubbar och föreningar där du kan få support och feedback

Satsa inte på för stor firma då du kan fassna i att vara roddare
och inte få utökat ansvar efter dina egenskaper.

Användarvisningsbild
Johnny Wahlberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 8
Blev medlem: mån 12 maj 2008, 21:24
Ort: Stockholm

Inlägg av Johnny Wahlberg »

Jo du har självklart rätt!

Jag kan inte direkt hoppa in o fixa melodifestivalen ;)

Jag måste medge att jag var lite otydlig.. Menar med "större ansvar" kanske inte riktigt så som man tolkar det.

Tack för synpunkten :)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster