Sommarjobb?

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1461
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: vettet
Kontakt:

Sommarjobb?

Inlägg av Ian Delahorne »

Som bekant studerar jag, och är således i behov av sommarjobb för att kunna mata mig och katterna de månader som CSN tycker att jag ska svälta.

Hur ser marknaden ut just nu om man är ljudintresserad/halvkunnig och vill kunna klara hyran, fast bara kan jobba heltid under maj-september? Även om det vore skoj att åka med Grön Konsert eller liknande så vill inte min hyresvärd ha betalt i backar gratisöl och backstagepass av nån anledning

(PM:a mig om du behöver en självgående ljudslav med en bra hand på lödkolven, arrangemangsanpassad dygnsrytm och inte så jättesugen på att bara släpa case. Stockholm, Göteborg, typ.)
"This is the updated input list"

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Kanske lika bra att göra detta till en officiell "böna-och-be-om-sommarjobb-tråd"? :D

Jag skulle inte heller klaga om något inkomstbringande dök upp till sommaren då jag har liknande bekymmer med CSN. Till skillnad från ovanstående gillar jag lampor och inte sånt som låter. Är relativt flyttbar men hittas lättast kring Linköping, alternativt norraste norrland, dvs Kiruna. PM:a låter förstås som en sund idé.

MvH
HenrikH

Ps. Köp f*n aldrig dator av Acer. Min bärbara har sett mer av europa än vad jag har på sina otaliga (dvs två) turer till supporten i Tyskland.

Rikhard Tiittanen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 367
Blev medlem: mån 26 jan 2004, 01:00
Presentation: Fråga om du nu måste veta något om mig istället....
Ort: sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Rikhard Tiittanen »

Själv har jag sökt jobb som ljustekniket på en firma i Haparanda :shock:
Jo, det är en bit bort, men morsan bor i närheten och man får ta vad som erbjuds.
Nånstans måste man juh börja :D

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster