Söka sommarjobb

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Carl Cederlund
Rookie
Rookie
Inlägg: 12
Blev medlem: mån 19 feb 2007, 14:53

Söka sommarjobb

Inlägg av Carl Cederlund »

Hej där!

Det börjar ju bli läge att börja leta sommarjobb nu. Jag jobbar i stockholmsregionen och tänkte försöka med typ Starlight.

Är det någon som vet om det stämmer att man ska fråga någon Charles "Da´-buzzi" som är personalansvarig?

Calle
Brune-tugg :-)

Anders Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 39
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 20:31

Inlägg av Anders Karlsson »

Hej Carl!

Det stämmer nästan, du skall prata med Charlie Abassi, som är logistikansvarig på Starlights Stockholmskontor. Han kan vara lite vrång, så ring efter lunch då han lugnat ner sig lite grann...

Lycka till!

Anders.

Morgan Brown
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 17:02
Ort: Guldtvätten på shell =)
Kontakt:

Inlägg av Morgan Brown »

Carl din humor är sjuk..!

Jag har nog ett gig åt dig i juni, du ska vara Ground support fot i en liten rigg som ska upp nere i småland....saknar en och då tänkte jag på dig..! Hur känns det? 300 spänn och en back svinäcklig läsk är det jag kan erbjuda. Men hey du får ju komma ut och träffa killar..! :)

Morgan
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"

Carl Cederlund
Rookie
Rookie
Inlägg: 12
Blev medlem: mån 19 feb 2007, 14:53

Inlägg av Carl Cederlund »

Är det typ ett tufft gigg?

/Carl
Brune-tugg :-)

Anders Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 39
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 20:31

Inlägg av Anders Karlsson »

Carl, jag skulle akta mig för att ta några gig från Morgan. Han brukar lova att det är superenkelt och sedan visar det sig nästan alltid att det är trassel! Det kommer att sluta med att du måste agera fot till alla fyra tornen och samtidigt koka kaffe till humpet...

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Finns det hump numera på Morgans gig? :wink:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Morgan Brown
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 17:02
Ort: Guldtvätten på shell =)
Kontakt:

Inlägg av Morgan Brown »

Hump... (fnys) nej det har jag inte haft sen jag kickade alla i Helsingfors vilket för övrigt det bästa jag gjorde på den turnén..!!
Men Carl du har inget att vara rädd för, jag lovar att det är minst 3 andra fötter med på giget. Och du behöver inte vara i närheten av PA:t som jag vet att du inte gillar..!
Och humpet, jag lovar att dom får hämta kaffe till dig, kom igen nu det kommer bli det giget du skriver överst på din CV..!

Morgan
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster