Frilans Bröllops-DJ finnes i Stockholm

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Andreas Melin
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 41
Blev medlem: sön 31 maj 2009, 12:31
Presentation: Är teknikansvarig på en nation i Lund och även klubb och mobil discjockey.

Frilans Bröllops-DJ finnes i Stockholm

Inlägg av Andreas Melin »

Hej!

Jag är en DJ som nyss flyttat till Stockholm från Lund och är sugen på att spela lite under våren och sommaren.

Min rigg är i kvar i Skåne (förutom spelare/mixer) och jag har inte alltid tillgång till bil - men jag har full möjlighet att ta gigg inom storstockholm där anläggning redan finns på plats eller ombesörjs av någon annan.

Jag är idag 26 år och har arbetat som DJ i över 8 år, de senaste 4 åren med 2-3 gigg per vecka. Jag har spelat på över 100 bröllop, 30/40/50-årsfester och liknande arrangemang med mycket goda referenser. Jag är lyhörd, sätter givetvis kunden i centrum och spelar det som kunden vill höra såsom 70/80/90-tal, schlager, radiohits, valser och ballader.

Jag är hel och ren, social och klarar även lättare ljudteknikeruppgifter såsom karaoke, enklare livemixning av tex trubadurer, trådlösa micar med mera. Jag har även kontakt med en mycket duktig saxofonist som jag ibland spelar med.

Vanliga klubbgigg etc är också av intresse, dock endast fredagar och lördagar.
Om det låter intressant så skicka gärna ett mail på andreas.melin1@gmail.com eller ring på 0736-537747.
Ring gärna efter 17 då jag arbetar med annat under veckorna.

Med vänliga hälsningar
Andreas

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster