Frilans

Här kan du som letar jobb inom branschen marknadsföra dig.
Användarvisningsbild
Niclas Ovekrans
Rookie
Rookie
Inlägg: 6
Blev medlem: tis 26 nov 2013, 11:34
Presentation: Eventour Sweden är en affärsidé som ovanligt snabbt gick från en vision till en färdig produkt. Som långtradarchaufför med ett
förflutet som ljudtekniker bestämde jag mig för att släppa alla livlinor som anställd och börja ägna mig åt att driva mitt eget företag.
Som frilansande ljudtekniker med behörighet för de flesta tunga fordon som får rulla på svenska vägar kände jag att jag satt på ett
oslagbart koncept inom nöjesvärlden, vem behöver inte en turnéchaufför som har god kännedom om utrustningen han kör,
eller en ljudtekniker som utan problem kan ta lastbilen och köra tillbaka inhyrd utrustning efter avslutad spelning?


Väl mött

Niclas Ovekrans
Ort: Stockholm
Kontakt:

Frilans

Inlägg av Niclas Ovekrans »

Nog för att konkurrensen är stenhård här hemma i Stockholm men vad gör man inte för att träffa nytt folk och knyta nya kontakter?!

Är det någon som känner att dom är i behov av ljudtekniker antingen som frilans eller anställd är det bara att skrika till.
Jag gav mig "ut i världen" som långtradarchaufför efter en längre tids anställning som just ljud / AV-tekniker. För ca ett år sedan så blev tyvärr körningen väldigt enformig och jag bestämde mig för att starta eget och ge mig in i branschen igen. Vem behöver inte en tekniker som dessutom kan köra långtradare? ;)

Nu har jag tyvärr dom flesta kontakter i transportbranschen istället och där finns det få som erbjuder teknikertjänster, därav detta inlägg.

Intressant? Tveka inte att återkomma antingen för att ställa frågor eller för att utöka informationen om mig, mitt företag eller mina kompetenser.

Väl mött

Niclas Ovekrans
info@eventoursweden.se
http://www.eventoursweden.se" onclick="window.open(this.href);return false;
073-984 07 25
Och jag som trodde basister va dom stora förlorarna

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst