Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Här kan du efterfråga utrustning för dina tillfälliga hyresbehov.
Användarvisningsbild
David Klämberg
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 277
Blev medlem: mån 07 nov 2005, 17:22
Presentation: HaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddå!
Ort: Kinna
Kontakt:

Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av David Klämberg »

Rubriken lämna väl inte mycket att önska... Period: 29-30/11

Kontakta mig gärna via mail.
Bönder gör på Bönders vis!

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 921
Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Leif Baltazars »

Läser du mailen då? Har försökt att komma i kontakt med dig i 10 dagar nu! Har kund åt dig.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Användarvisningsbild
Viking Grandin
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 303
Blev medlem: tis 10 feb 2004, 01:00
Presentation: Arbetar till vardags med Adapt AB, bosatt i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Viking Grandin »

Vi har idag 8 st 6 x 8 m vita (rena!) droppar. Och ytterligare 14 st 12 x 6 m vita på väg in om några veckor. Så behöver du hyra är det bara att slå en signal.
//Viking Grandin

Adapt AB
Stockholm - Göteborg - Linköping
http://www.adapt.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Växel: 0500 - 40 40 00
Direkt: 0500 - 40 40 01

Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Enda användningsområdet för en vit backdrop är att stå framför den med ryggen mot när du skjuter dig i magen med ett hagelgevär!
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Jakob Carlsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 612
Blev medlem: ons 14 feb 2007, 21:44
Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
Ort: Lund

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Jakob Carlsson »

Mats Lindgren skrev:Enda användningsområdet för en vit backdrop är att stå framför den med ryggen mot när du skjuter dig i magen med ett hagelgevär!
Nej fel fel fel fel, enda anvädningsområdet är att direkt efter köp färga den svart.

Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Jakob Carlsson skrev:Nej fel fel fel fel, enda anvädningsområdet är att direkt efter köp färga den svart.
Nej, Jakob. Det enda du kan ha en vit backdrop är att skjuta dig genom magen mot den med ett hagelgevär. Det vet alla.
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Björn Grundström
Rookie
Rookie
Inlägg: 4
Blev medlem: tor 13 nov 2008, 18:17
Ort: Hälsingland
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Björn Grundström »

Hur bra är det att köra en projektor på en vit backdrop? vad är det för material?

Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Det är alltid sämre än en projektionsduk. Vitt tyg kastar inte tillbaka lika mycket ljus som en projektorduk.

Vill du ändå projicera på en vit backdrop så sträck den ordentligt, annars kommer det att se ut som ett skrynkligt lakan.
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 921
Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Leif Baltazars »

David Klämberg: Känns lite tråkigt att tjata på dig via forumet men varken mina mailförfrågningar eller PM tycks inte nå fram till dig. Hur får jag tag på dig via telefon? Känns inte så bra att starta ett eventuellt affärsförhållande med någon som inte är kontaktbar. 8)
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Användarvisningsbild
Emil Enander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 121
Blev medlem: tis 23 okt 2007, 22:45
Ort: Kinna

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Emil Enander »

David Klämberg skrev:Rubriken lämna väl inte mycket att önska... Period: 29-30/11

Kontakta mig gärna via mail.
Vad skulle du ha den till?:P....
Åk till Kinna-skroten och köp lite tyg och sy själv ;)

Användarvisningsbild
Viking Grandin
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 303
Blev medlem: tis 10 feb 2004, 01:00
Presentation: Arbetar till vardags med Adapt AB, bosatt i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Önskar hyra vit backdrop 6x12m

Inlägg av Viking Grandin »

Om det är någon annan som söker vita droppar så har vi ca 30 st som är 6 x 9, plus ett gäng i lite andra format. Öljetter på 2 sidor. Sydda i molton CS - alltså tvättbara med flammskyddet i behåll...
//Viking Grandin

Adapt AB
Stockholm - Göteborg - Linköping
http://www.adapt.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Växel: 0500 - 40 40 00
Direkt: 0500 - 40 40 01

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 11 och 0 gäster