Hyra plasma/lcd-skärmar

Här kan du efterfråga utrustning för dina tillfälliga hyresbehov.
Användarvisningsbild
Magnus Johansson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 109
Blev medlem: sön 05 dec 2004, 01:00
Presentation: Före detta student i Linköping som jobbat med ljud och ljus i studentföreningen Forte. Har också jobbat ett par år som DJ på en av Linköpings studentkrogar. Numera färdigutbildad civilingenjör som bytt högtalare och DJ-ing mot datorer och programmering.
Ort: Stockholm

Hyra plasma/lcd-skärmar

Inlägg av Magnus Johansson »

Jag behöver eventuellt hyra ett stort antal plasma/lcd-skärmar (ca 40-42 tum) till ett event nästa år. Ett stort antal är i det här fallet någonstans mellan 30 och 60 skärmar ...

Ett problem är att jag eventuellt behöver ställa skärmarna på högkant, vilket jag fått för mig kräver skärmar som har kylning anpassad till detta. Rätta mig gärna om jag har fel om detta.

Finns det någon som har så många skärmar på hyran?

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Hyra plasma/lcd-skärmar

Inlägg av Marcus Sandberg »

Magnus Johansson skrev:Jag behöver eventuellt hyra ett stort antal plasma/lcd-skärmar (ca 40-42 tum) till ett event nästa år. Ett stort antal är i det här fallet någonstans mellan 30 och 60 skärmar ...

Ett problem är att jag eventuellt behöver ställa skärmarna på högkant, vilket jag fått för mig kräver skärmar som har kylning anpassad till detta. Rätta mig gärna om jag har fel om detta.

Finns det någon som har så många skärmar på hyran?
Hör med Centas de har många
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 51 och 0 gäster