Ljud/Ljus för DJ fest

Här kan du efterfråga utrustning för dina tillfälliga hyresbehov.
Pelle Widell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tor 09 aug 2018, 19:51
Presentation: Gammal DJ från Skåne under 80-90 talet. Installerat ljud/ljus på flera diskotek och kört portabelt.
Ort: Stockholm

Ljud/Ljus för DJ fest

Inlägg av Pelle Widell »

Min bästa väninna fyller 50 o jag vill göra hennes fest speciell. Datum är lör 6 Okt och orten är Stockholm.
Jag är DJ själv men vill hyra in både DJ-utrustning (Pioneer, gärna stöd för Rekordbox och DVS), ljudanläggning (nivå bra ljud, inte högt/dist eller superbra) samt ljus (lite effekter, gärna några MH och rök/haze, tross o stativ (100kg) finns redan)
Har släp så jag hämtar gärna på fredagen.

Önskar offert via PM eller mail.

Tack på förhand.
//Pelle

Pelle Widell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tor 09 aug 2018, 19:51
Presentation: Gammal DJ från Skåne under 80-90 talet. Installerat ljud/ljus på flera diskotek och kört portabelt.
Ort: Stockholm

Re: Ljud/Ljus för DJ fest

Inlägg av Pelle Widell »

Glömde att jag gärna vill ha lite uplights för stämningsbelysning till lokalen.

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Ljud/Ljus för DJ fest

Inlägg av Thomas Nilsson »

SLDRS finns i Nacka och har allt du eftersöker. Skicka mail på info@sldrs.se med vad du önskar så får du en offert.

Pelle Widell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tor 09 aug 2018, 19:51
Presentation: Gammal DJ från Skåne under 80-90 talet. Installerat ljud/ljus på flera diskotek och kört portabelt.
Ort: Stockholm

Re: Ljud/Ljus för DJ fest

Inlägg av Pelle Widell »

Vilka i Stockholm kan hyra ut tross, en fyrkant på typ 4x8 med 4 ben?
Ingen tung belastning (totalt 4 mindre MH, 2-4 mindre ljuseffekter och 8 parkannor) så både ladder, 3- och 4-kants tross fungerar.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster