projektorfäste t

Här kan du diskutera projektorer, linser, dukar mm.
Martin Spigel
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 53
Blev medlem: lör 21 aug 2010, 16:45
Presentation: Ljustekniker som sadlade om till lampkonstruktör (colibri) men bytte till video och projektionsteknik
Vilket jag jobbat med de senaste 10 åren, har företaget Abstract Teknisk design som framför allt jobbar med olika bildlösningar för show och teater.

projektorfäste t

Inlägg av Martin Spigel »

någon som har tips på ett bra projektorfäste till projar på ca 7-9kg. vi använder äldre sms fästen, men finns inte längre, behöver ha något med ett bra fäste till olika projektorer.

Tomas Nordström
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 98
Blev medlem: mån 19 jan 2004, 01:00
Presentation: Fd anställd numera frilanstekniker när jag känner för det.
Ort: Helsingborg

Re: projektorfäste t

Inlägg av Tomas Nordström »

Kolla på Chief. Stabila och bra.
Köps via specialelektronik bland annat.
Tomas Nordström

Martin Spigel
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 53
Blev medlem: lör 21 aug 2010, 16:45
Presentation: Ljustekniker som sadlade om till lampkonstruktör (colibri) men bytte till video och projektionsteknik
Vilket jag jobbat med de senaste 10 åren, har företaget Abstract Teknisk design som framför allt jobbar med olika bildlösningar för show och teater.

Re: projektorfäste t

Inlägg av Martin Spigel »

Kanske lite förtydligande. Vi har en hel binge olika projfäste bla annat cheif,sms aero, men vi behöver något som är stabilt som går att tilta 45gr så alla med kulleder går bort (om det inte finns något som är superstabilt), då de flesta av våra kunder vill kunna ha friheten att hänga projar som dom vill, det bästa fästet som jag vet är gamla sms, tyvärr finns dom inte att köpa länge vi har bara 8st, behöver fler motsvarande.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster