In Ear 863 MHz

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Christian Chrille Andersson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 76
Blev medlem: ons 26 jun 2013, 20:29
Presentation: Glad kille med stort intresse av ljud & teknik.

In Ear 863 MHz

Inlägg av Christian Chrille Andersson »

Hej,
Jag letar efter in-ear-system som klarar (minst) 3 stereo-system på 863-bandet. Jag har kikat lite men inte hittat tillräckliga specifikationer som visar detta. Det finns flera system som klarar många fler parallella som inkluderar 863-bandet med då täcker dom även 823-bandet mm och där har jag trådlösa mickar som täcker hela det plus en del av 1.8GHz bandet. Finns det nå't bra på t.ex. 2.4GHz bandet kan det ju kanske vara ett alternativ med... antar det är fritt även om det inte står något om det på PTS hemsida....
Hittade det här (https://www.thomann.de/se/shure_psm_200 ... set_s5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) hos Tysken (som ligger i den prisklass jag tänker mig) men det går ju en bra bit under 863 vilket inte är tillåtet i svea rike...väl!?
Annars verkar de ju bra om man skall tro recensionerna...

Några idéer eller tips?

Mvh
Chrille
Man ska aldrig ropa hej förrän man har öppnat munnen!

Rasmus Olsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 103
Blev medlem: ons 24 okt 2007, 21:38

Re: In Ear 863 MHz

Inlägg av Rasmus Olsson »

Hej Chrille.

Jag har 4st Sennheiser SR300 G2 med 8st EK300 beltpack komplett med antenndistribution och riktantenn.
Systemen ligger på 830-866 Mhz och är i riktigt bra skick, kan maila bilder om du önskar.

Kan det vara av intresse för dig?

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster