ÅF Wahlberg

Här kan du diskutera andra frågor rörande bild & datorer som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Anton Gildebrand
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1023
Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala

ÅF Wahlberg

Inlägg av Anton Gildebrand »

Nån som känner till någon ÅF för wahlberg i sverige? Och har en susning om vad deras DMX-shutter kostar? Jag har för mig något i storleksordningen 2k, men vet inte vad jag fått det ifrån
Flest inlägg när den dör vinner!

Användarvisningsbild
Gustaf Gagge
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 536
Blev medlem: sön 23 sep 2007, 22:43
Presentation: Började med ljusteknik av en slump och jobbade extra med ljus och ljud under några år.
började på Dramatiska institutets (nuvarande Stockholms Dramatiska Högskola) Teater Teknik program.
fortsatte där jobba extra med ljus på flera teatrar runt om i stockholm.
Sedan jag gick ut har jag jobba proffisionellt med Ljus och video,
Några av de arbetsplatser jag jobbat på: Södrateatern, Dramaten, Stockholms Stadsteater, Teater Galeasen, SUTODA och Lumination of Sweden
Ort: Stockholm

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Gustaf Gagge »

Anton Gildebrand skrev:Nån som känner till någon ÅF för wahlberg i sverige? Och har en susning om vad deras DMX-shutter kostar? Jag har för mig något i storleksordningen 2k, men vet inte vad jag fått det ifrån
jag brukar köpa direkt från wahlberg det är ju trots allt bara ett grannland bort.

http://wahlberg.dk/

verkar dock som deras webshop är ur funktion men jag har mailat och beställt från dem tidigare.
_______________________________________________________________________________
Läs min blogg med gör det själv projekt för teaterteknik. http://technicaltheaterbackstage.blogspot.se/

Användarvisningsbild
Anton Gildebrand
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1023
Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Anton Gildebrand »

OK, det tackar vi för :)
Anledningen till att jag ville ha en svensk ÅF, var om det skulle gå och leverera typ samma dag.
Har du nån susning om vad shuttern går på?
Flest inlägg när den dör vinner!

Användarvisningsbild
Gustaf Gagge
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 536
Blev medlem: sön 23 sep 2007, 22:43
Presentation: Började med ljusteknik av en slump och jobbade extra med ljus och ljud under några år.
började på Dramatiska institutets (nuvarande Stockholms Dramatiska Högskola) Teater Teknik program.
fortsatte där jobba extra med ljus på flera teatrar runt om i stockholm.
Sedan jag gick ut har jag jobba proffisionellt med Ljus och video,
Några av de arbetsplatser jag jobbat på: Södrateatern, Dramaten, Stockholms Stadsteater, Teater Galeasen, SUTODA och Lumination of Sweden
Ort: Stockholm

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Gustaf Gagge »

sist jag beställde så fick jag den dagen efter.
minns inte men tror det var mer mot 3000 än 2000
_______________________________________________________________________________
Läs min blogg med gör det själv projekt för teaterteknik. http://technicaltheaterbackstage.blogspot.se/

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Marcus Sandberg »

Anton Gildebrand skrev:OK, det tackar vi för :)
Anledningen till att jag ville ha en svensk ÅF, var om det skulle gå och leverera typ samma dag.
Har du nån susning om vad shuttern går på?
Jag vet inte vilken del av landet du bor på men här i söödra sverige så går det lika fort från damnark som från stockholm.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Jonas Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 195
Blev medlem: fre 24 sep 2004, 01:00
Ort: Norrtälje

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Jonas Lundin »

Marcus Sandberg skrev:
Anton Gildebrand skrev:OK, det tackar vi för :)
Anledningen till att jag ville ha en svensk ÅF, var om det skulle gå och leverera typ samma dag.
Har du nån susning om vad shuttern går på?
Jag vet inte vilken del av landet du bor på men här i söödra sverige så går det lika fort från damnark som från stockholm.
Beställer du före 14 p.m. går det iväg samma dag står det på hemsidan. Och då borde det ju gå snabbt tycker jag.

mvh:
Jonas "Joppe" Lundin
DJ, Ljud & Ljustekniker

Martin Spigel
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 53
Blev medlem: lör 21 aug 2010, 16:45
Presentation: Ljustekniker som sadlade om till lampkonstruktör (colibri) men bytte till video och projektionsteknik
Vilket jag jobbat med de senaste 10 åren, har företaget Abstract Teknisk design som framför allt jobbar med olika bildlösningar för show och teater.

Re: ÅF Wahlberg

Inlägg av Martin Spigel »

du kan köpa direkt från whalberg, kolla på nätet dom har en webshop (i alla fall hade när jag handlade där)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster