Arkaos Utbildning 2013

Här kan du diskutera Arkaos, Hippotizer, mediacontent mm.
Håkan Berg
Rookie
Rookie
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 05 jan 2011, 08:18
Presentation: Har jobbat inom branchens alla hörn som ljusman sedan 1992. Sedan feb 2013 är jag anställd av AC-ET (AC Lighting) i England som deras representant i Sverige. Vi säljer både ljus, ljud, video och rigging med flera exklsuiva agenturer enbart för den Svenska marknaden.
Ort: Trollhättan
Kontakt:

Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Håkan Berg »

Hej på er alla,

Sen en månad tillbaka är vi på AC Lighting Ltd generalagenter för Arkaos i bland annat Sverige. Jag sitter som bäst och planerar en utbildning på denna förnämliga Mediaserver. Jag tänkte plocka hit Toon Servaes från Belgien för att hålla i det hela och grundplanen säger i Stockholm så snart som möjligt under hösten.

Dessutom är jag gruvligt intresserad av att få kontakt med så många användare av Arkaos som möjligt i Sverige.
Så både ni som är intresserade av utbildningen och ni som redan använder Arkaos får hemskt gärna maila mig sina kontaktuppgifter på hakan.berg@ac-et.se

Vill du ha en demo eller testa Arkaos är det bara att höra av sig så löser jag det omgående.

Allt gott!!

/Håkan

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Nicke Löfgren »

Jag har Arkaos 361 DMX, han dock aldrig byta upp mig till det nya systemet när det var "rätt" pris :evil:

Håkan Berg
Rookie
Rookie
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 05 jan 2011, 08:18
Presentation: Har jobbat inom branchens alla hörn som ljusman sedan 1992. Sedan feb 2013 är jag anställd av AC-ET (AC Lighting) i England som deras representant i Sverige. Vi säljer både ljus, ljud, video och rigging med flera exklsuiva agenturer enbart för den Svenska marknaden.
Ort: Trollhättan
Kontakt:

Re: Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Håkan Berg »

Är det den versionen som senare blev Grand VJ?

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Nicke Löfgren »

Ingen anning

Håkan Berg
Rookie
Rookie
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 05 jan 2011, 08:18
Presentation: Har jobbat inom branchens alla hörn som ljusman sedan 1992. Sedan feb 2013 är jag anställd av AC-ET (AC Lighting) i England som deras representant i Sverige. Vi säljer både ljus, ljud, video och rigging med flera exklsuiva agenturer enbart för den Svenska marknaden.
Ort: Trollhättan
Kontakt:

Re: Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Håkan Berg »

Sen i våras är Arkaos indelat i två divisioner, Arkaos VJ som är en enklare VJ mjukvara och som säljs via webben och Arkaos PRO som säljs via distributörer.
Inom Arkaos PRO finns det två versioner av mjukvaran Mediamaster Express och Mediamaster Pro.
Express kostar ca 7800kr listpris medan Pro kostar ca 18 000kr listpris.
Jag är osäker på vad som motsvarar din version, men jag gissar på Grand VJ.

/Håkan

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Arkaos Utbildning 2013

Inlägg av Nicke Löfgren »

Man uppgraderade från min vers till mediamaster minns jag!

Men det är ju skitsamma när jag inte tog chansen ;)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster