Riksteatern söker en projektledare inom ljudteknik

Här kan du söka personal för anställning eller tillfälliga uppdrag.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Riksteatern söker en projektledare inom ljudteknik

Inlägg av Jonas Larsson »

Hjälper Riksteatern att lägga upp en jobbannons, jag har för övrigt ingen personlig anknytning eller liknande.

För fullständig annons, se bifogad PDF.


Riksteatern söker en projektledare inom ljudteknik

Vad innebär tjänsten
Som delprojektledare för ljud planerar du ljudutrustning till våra scenkonstproduktioner och ser till att den hålls i gott skick. Du stöttar andra tekniker med ditt kunnande och hittar kreativa lösningar för ett effektivt turnéarbete.
Du ansvarar för uthyrning av utrustningen och i detta ingår även det administrativa ansvaret såsom lagerhantering, fakturering och inköp.

Din bakgrund
Du har en högskoleutbildning inom ljudteknik och/eller långvarig erfarenhet av ljudteknisk verksamhet inom scenkonsten.
Du är kompetent inom nätverksteknik, PC och mac samt felsökning av dessa.
Förmågor och kompetenser som vi ser som avgörande för tjänsten är att du är serviceminded, initiativrik och har en administrativ ådra..

Övrigt
Tjänsten är på heltid med placering i Hallunda, Botkyrka kommun.Tjänsten inleds med en provanställningsperiod de första sex månaderna. Tillträde så snart som möjligt.
Bilagor
Riksteatern söker en projektledare inom ljudteknik.pdf
(59.87 KiB) Nerladdad 199 gånger
//Jonas - ljudoljus.net crew

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 44 och 0 gäster