Stulet RCF ART722

Har du blivit av med utrustning kan du efterlysa den här. Du som köper utrustning bör också ta en titt i denna kategori före ditt begagnatköp.
Fredrik Hällefors
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 25 jun 2012, 16:36
Presentation: Jag bor i Hässleholm kan blinka med en lampa eller två. Ibland samtidigt.

Stulet RCF ART722

Inlägg av Fredrik Hällefors »

Under helgen har två stycken RCF ART 722 blivit stulna i Hässleholm. De var i RCF egna svarta covers när de stals. Någon som stöter på två stycken där säljare inte kan uppvisa kvitto får gärna höra av sig. De levererades i juni 2010.

Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Re: Stulet RCF ART722

Inlägg av Kristian Nilsson »

Hej Fredrik!

Tråkigt att läsa, jag har tyvärr inga tips på dina 722:or, men blir lite nyfiken på under vilka omständigheter de blev stulna?
T.ex. under en hyra eller från en lokal?
Ju mer man vet desto mer kan man kanske göra för att förebygga/hjälpa, då jag är verksam i Osby och ibland hyr ut även åt Hässleholmstrakten.

Mvh
Kristian

Fredrik Hällefors
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 25 jun 2012, 16:36
Presentation: Jag bor i Hässleholm kan blinka med en lampa eller två. Ibland samtidigt.

Re: Stulet RCF ART722

Inlägg av Fredrik Hällefors »

Högtalarna blev stulna ur ett förråd, och de som har tagit sig in har jobbat ordentligt men tyvärr ostört. Där fanns även en AKG WMS40 mottagare i en Gator Case GM1W. Har även serie nr på lådorna: JEX14800 och JEX14805.

//
Fredrik

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster