STULEN YAMAHA M7CL NATTEN TILL FREDAG!!!

Har du blivit av med utrustning kan du efterlysa den här. Du som köper utrustning bör också ta en titt i denna kategori före ditt begagnatköp.
Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

STULEN YAMAHA M7CL NATTEN TILL FREDAG!!!

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Torsdag kväll i förra veckan blev vi av med en 48-kanals Yamaha M7CL på Porthälla gymnasiet i Partille.

Serienummer är M7CL: HANM 01038

Hör gärna av er till undertecknad om ni har information eller blir erbjudna att köpa ett M7CL på skumt sätt.

Med vänliga hälsningar
Matys Lindgren, Primetec AB
031-707 24 24
0707-45 24 24
mats.lindgren@primetec.se

Fabian Ebbesson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 22 jan 2008, 00:41
Ort: Göteborg

Inlägg av Fabian Ebbesson »

där går jag på skolan :P

Användarvisningsbild
Robert Hillbom
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 228
Blev medlem: mån 08 mar 2004, 01:00
Ort: Skärplinge
Kontakt:

Inlägg av Robert Hillbom »

Mycket märkligt att såna här stora saker kan bara försvinna... Det är ju inget som "kleti och pleti" kör med direkt.
Robban Hillbom
Crypton Production AB www.crypton.se
United DJ www.united-dj.se

Användarvisningsbild
Emil Enander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 121
Blev medlem: tis 23 okt 2007, 22:45
Ort: Kinna

Inlägg av Emil Enander »

Fabian Ebbesson skrev:där går jag på skolan :P
Om du nu går där kan du väll kolla runt om de står någonstans i nått hörn eller om någon snackar me dig om de.
Förj*vligt att sånt ska hända egentligen.
Hoppas det kommer till rätta.

Peace

Användarvisningsbild
Emil Enander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 121
Blev medlem: tis 23 okt 2007, 22:45
Ort: Kinna

Inlägg av Emil Enander »

Ojsan.
Läste nu när du la upp tråden hehe.
Har du fått tillbaka det än?

Fabian Ebbesson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 22 jan 2008, 00:41
Ort: Göteborg

Inlägg av Fabian Ebbesson »

nej de har inte kommit till rätta så vit jag vet, men vi har fått ett nytt m7cl i alla fall, finns stora märken vid trappan efter att dom släpa ut de där, ganska skum grej att göra, för en svensson tror jag knappt förstår vad de är egentligen

Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Bordet är alltjämt borta, och jag är väldigt intresserad av att komma i kontakt med folk som kan veta hur vi får tillbaka det. Serienummer finner ni i mitt första inlägg.
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster