Någon form av Svarta Listan inom branschen

Har du blivit av med utrustning kan du efterlysa den här. Du som köper utrustning bör också ta en titt i denna kategori före ditt begagnatköp.
Nicklas Arlevall
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 405
Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Nicklas Arlevall »

Det finns skit som kan grävas fram om mig. Det finns det säkert någon som tycker är kul.
Är det vad tanken med forumet var, så kan jag tacka för mig och låta er frossa i diverse detaljer om mig eller företag som inte följt konstens alla regler.
Är det istället så att det är meningen att detta skall fungera som ett forum för de som jobbar och är intresserade av ljud och ljus, då stannar jag gärna.
Skulle detta bli en plats där det skall hängas ut företag som inte sköter sig, då tappar jag intresset fort.
Jag tycker inte det är intressant.
Vissa saker sköter man utan att använda Internet eller andra offentliga forum.
Finns det saker som man inte kan komma överens om så skall man gå de vägar som står till buds och inte tänja på gränser för att få en möjlighet att få sitt uppretade sinne stillat.
Har ni inte tillräckligt med likviditet för att ligga ute med dem. Sluta då att investera.
Finns det personer eller företag som ni inte litar på ta då betalning i förskott.
Då elimineras väl de flesta delikata situationer?

Per Johanson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1504
Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
Ort: Lidköping

Inlägg av Per Johanson »

Håller med Niklas, jag tror att alla som har hållit på en stund har saker i bagaget som man inte är helt stolt över.

Affärer är affärer och dessa sköter man parterna emellan.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Den som inte har gjort något dumt eller gjort fel har inte jobbat i den här branschen.
KISS. Keep It Simple Stupid.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster