LSC??

Här kan du diskutera dimmers, tillbehör mm.
Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1179
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

LSC??

Inlägg av Gustaf Tydén »

Vi är på G att handla lite dimmers, så jag undrar därmed om någon här använder LSC dimmers? Hur funkar dem? Håller de måttet? Vi har haft Liteputer förut men nu har vi bränt upp 3st och har således tröttnat.

Vi har oxå kikat på Okero givetvis men nu fick vi ett väldigt bra pris på LCS så jag undrar, står dom sig mot ex. okero, avolite, zero88 mfl.??

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

Har aldrig använt dem, men tittade som hastigast på LLB. De såg rätt vettiga ut och priset på dem var ändå hyffsat. Är väl Interlite som är återförsäljare i Sverige om jag inte missminer mig.
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

abbe

LSC

Inlägg av abbe »

Hej!

Vi har 4st ePAK24 på hyran samt två TDS48 Touring dimmers. Jag är väldigt nöjd hitills. Inga klagomål har heller kommit från våra frilansare ännu, viklet brukar vara ett bra tecken.

Lycka till /Abbe Westerlundh Spectra

Tompa Sundquist
Rookie
Rookie
Inlägg: 11
Blev medlem: tor 11 jan 2007, 23:19
Ort: Nacka

Inlägg av Tompa Sundquist »

har gjort ganska många gig på våra e24:or tds48:or
har bara varit med om att en av 48orna stängde ned sig själv av någon konstig anledning som vi aldrig lyckades spåra =)
något för plastiga patch-piskor bara...

Tompa /spectra
Tompa

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Vi på Light-Tec har 2 st e24 en med patch en utan, vi tycker dom är mycket bra, har inte haft några problem med dem. Det är Interlite som är återförsäljare för LSC!
Work sucks, send me on tour!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster