Nertid

Här hittar du nyheter om vad som händer på forumet och omröstningar.
Användarvisningsbild
Magnus Lindgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1223
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.

Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland.
Ort: Falköping
Kontakt:

Nertid

Inlägg av Magnus Lindgren »

Vi ber om ursäkt för att forumet låg nere större delen av gårdagen, tyvärr låg det utanför vår kontroll.

TDC/Song som levererar uppkopplingen till oss hade under gårdagen problem med deras nät i södra sverige och det drabbade då oss.

Kanske kan göra er gladare genom att berätta att i april flyttar vi servrarna till en ny hall (fortfarande Bogal som hostar) och en ny fin uppkoppling av Telia.
//Magnus - Fegge & Mattes

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Samtidigt tycker jag det har fungerat bra det senaste om man jämför med de problem som fanns tidigare, eller är det någon som upplever att det är svårt att komma in på forumet ibland?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1349
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

Segt!?

Inlägg av Johannes Nordgren »

Jag tycker det över lag har funkat bra men ibland när det ska ladda går det riktigt segt, även om man t.ex. bara ska till startsidan.

Jag sitter på en snabb lina och fräcsh burk så det borde inte vara i min ände, men det kanske finns fler knutar på tråden än L&L-siten

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 487
Blev medlem: mån 21 aug 2006, 19:26
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Anders Brandén »

Jag minns när jag var precis ny på forumet, då tog det en eftermiddag att kolla på de nya inläggen men nu har jag (förutom igår) inte haft något problem alls.
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst