Inlägg och PM mellan 2014-03-24, 01:31 och 20:00 borta

Här hittar du nyheter om vad som händer på forumet och omröstningar.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg och PM mellan 2014-03-24, 01:31 och 20:00 borta

Inlägg av Jonas Larsson »

Binero fick vid 17-tiden problem med ett antal databaser och i vårt fall så fick de återställa från nattens backup för att få ordning på det. Dvs alla inlägg som var postade under dagen (idag, 24e) och fram till runt 20:00 nu i kväll är borta. Detta berodde helt på Binero men det känns som det är lite uppförsbacke och forumet upplevs inte så stabilt när det krånglar. Jag har ju svårt att ta lokal backup varje timme också tyvärr.

Detta innebär också att ev PM som skickats under dagen är borta, vänligen skicka dessa igen!
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
David Klämberg
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 277
Blev medlem: mån 07 nov 2005, 17:22
Presentation: HaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddå!
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Inlägg och PM mellan 2014-03-24, 01:31 och 20:00 borta

Inlägg av David Klämberg »

Tycker snarare att det bevisar vilket bra jobb ni gjorde när ni hostade forumet själva... :D
Bönder gör på Bönders vis!

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Inlägg och PM mellan 2014-03-24, 01:31 och 20:00 borta

Inlägg av Jonas Larsson »

Så kan man ju också se på det =) Men tycker att Binero ska klara av det också...
//Jonas - ljudoljus.net crew

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst