Ny kategori, "Hyres"

Här kan du skriva förslag angående forumet. Ex. nya kategorier, förbättringar mm.
Johan Fälth
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 739
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
Ort: Jönköping
Kontakt:

Ny kategori, "Hyres"

Inlägg av Johan Fälth »

Vad sägs om en ny kategori som heter nått i stilen men "HYRES". Om man vill göra efterlysningar på hyres grejer osv.
"Det är aldrig för sent att ge upp"

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Ny kategori, "Hyres"

Inlägg av Jonas Larsson »

Det är inte helt dumt tänkt, har själv funderat lite på det ibland.

Det skulle ju vara samma stuk som kategorin "Personal - Söker du personal till något gig eller letar du jobb inom branschen?"

Vad skulle vara lämpligt namn? "Subhyra - Här kan du efterlysa utrustning för tillfällig inhyrning" eller något liknande?

Vi får väl klura lite, fler som tycker det kan vara vettigt att samla alla relevanta trådar i en ny underkategori?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 921
Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: Ny kategori, "Hyres"

Inlägg av Leif Baltazars »

Subhyra låpter bra!
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Alex Nilsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 52
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 13:32
Presentation: Ljustekniker i Hässleholm, Skåne. Studerar musikproduktion på Ljud och Bildskolan i Kristianstad.

Re: Ny kategori, "Hyres"

Inlägg av Alex Nilsson »

Vad hände?
Har ett inlägg som skulle passa i den kategorin nu, hehe.


A

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Ny kategori, "Hyres"

Inlägg av Jonas Larsson »

Skam den som ger sig ;)

Nu finns det äntligen en "Hyres" kategori där man kan efterfråga utrustning man behöver subhyra. Efter ett par timmars arbete är den även påfylld med ett hundratal äldre hyres trådar, så att det är lätt att hitta även bland tidigare förfrågningar. Som man ser så har det funnits ett behov.

Kategorin ligger under annonsdelen, så där finns köpes, säljes och numer även hyres.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster