Vinterforum?

Här kan du skriva förslag angående forumet. Ex. nya kategorier, förbättringar mm.
Användarvisningsbild
Jacob Henriksen
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 103
Blev medlem: fre 25 jul 2008, 14:26
Presentation: En kille på 21 vårar som sedan jag var 13 år intresserat mig av ljudteknik och har även självstuderat ljudteknik sedan dess. Främst med hjälp av Hans Nicklassons bok "Jakten på det perfekta PA-ljudet".

Sommaren 2013 uppfylldes en av mina drömmar då jag tillsammans med en kompis startade företag i branschen.
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Vinterforum?

Inlägg av Jacob Henriksen »

En liten felrapportering till Admin bara,
Såg precis att klockan på forumet fortfarande är på vintertid :D

Snö i all ära, men är det bara jag som längtar till varma sommargig? :wink:


EDIT: Såg nu att jag hade "avaktiverat" sommartid i inställningarna. Är detta något man aktivt själv måste ändra varje gång?
JW Ljud- och Ljusteknik HB | www.jwljudoljus.se | Bollnäs, Gävleborg

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vinterforum?

Inlägg av Jonas Larsson »

Tack för info.

Forumet ändrar tyvärr inte automatiskt mellan sommar och vintertid i dagsläget, utan det är som klockan hemma på väggen, man får ändra själv.

Det gör man genom att gå in på "Kontrollpanel" / "inställningar" / "sommartid är aktiverat", där väljer man sedan "Ja" för sommartid eller "Nej" för vinter/normaltid.

Det som jag skulle kunna göra är att gå in och ändra åt alla samtidigt två gånger per år eller installera en modifikation till forumet som tar hand om det om det upplevs som ett stort problem. Men kan hålla med om att det känns lite omodernt att den funktionen inte finns inbyggd från början.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Re: Vinterforum?

Inlägg av Jonas Areskough »

Har inte ens märkt något....så atteeeee klart man hänger med

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Re: Vinterforum?

Inlägg av Niklas Elste »

jag kan tänkamig att fortsätta med vintertiden

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster