Vår grupp på Facebook, användningsområde

Här kan du skriva förslag angående forumet. Ex. nya kategorier, förbättringar mm.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Jonas Larsson »

Det kommer inte bli så att man måste vara medlem här för att kunna vara med i Facebookgruppen, men oavsett så kommer man ju få anpassa sig till de regler som kommer att gälla för Facebookgruppen, vad vi nu än kommer fram till.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Men hur ska man se till att det efterlevs rent praktiskt ?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Jonas Larsson »

Kommer nu göra ett test att styra "vanliga" diskussioner och köpes/säljes inlägg till forumet i stället. Så kommer facebookgruppen endast användas som en sekundär informationskanal för forumet, samt för "panikfrågor", dvs snabbt behov av personal eller support.

Det innebär också att ser man något i sin feed från vår facebookgrupp så är det lite viktigare än ett "vanligt" inlägg, dvs något som rör driften av forumet eller någon kollega som behöver snabb hjälp med något.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Är det okej att svara på frågor i facebook-gruppen även om dom inte bedöms som viktiga eller gör jag nåt dumt isåfall ? Förväntas man avstå från att svara om man antar att inlägget kan bedömas som mindre viktigt ?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Jonas Larsson »

Tanken är att det aldrig kommer uppstå några sådana inlägg i första läget då de kommer raderas. Så det som finns kvar är information om forumet eller "panik" saker, och det får du självklart svara på.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Vår grupp på Facebook, användningsområde

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Då förstår jag.

Rent personligen så är det kommunikationen i sig som intresserar mig, för mig är det ointressant om den sker här eller på facebook. Men jag respekterar din önskan, det är trots allt ditt forum.

Jag tycker det borde framgå tydligt i gruppen att du kommer att radera alla inlägg som inte bedöms som "panik".
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster