Seriöst Robin. Att du ens funderar på att ta med dig R'nB på ett bröllop tycker jag verkar oroväckande. Det brukar passa sig bäst på fritidsgårdar och en och annan krog, men inte bröllop. Satsa snarare på att ta med någon gammal eurodiscolåt.. Ok, nu höftar jag lite grovt, men...De flesta som gifter sig nu är runt 26-35. När de var ute som mest var det mer sånt som funkar. MEN.. Du måste tänka på att deras släktingar vill troligen inte stå och shejka rumpan till någon tomte som wejlar om att spänna på brudar stup i kvarten. Satsa på kända hederliga gamla godingar. Satsa på något som går att dansa styrdans till. Det behöver inte vara Sven-Ingvars, utan ta tex Dire Straits - Walk of Life. Country hits brukar kunna funka bra, särskilt om det är amerikaner. Tex. Carlene Carter - Every little thing. Lite gammal Hooked on a feeling, tidigare nämnd Michael Jackson.. Vad som helst, men det blir bara jobbigt för dig själv om du försöker spela R'nB där. Såvida inte det är typ mormoner som gifter sig vid 14 års ålder.. Men då är vi ju snarare på fritidsgård..
Nu har jag gnällt färdigt för det här inlägget..