Uthyrning av Pioneer bänk.

Här kan du diskutera DJ-utrustning mm.
Fredrik Blom
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 67
Blev medlem: tor 06 nov 2003, 01:00
Presentation: Fredrik Blom, bor tillsammans med
sambon strax utanför Karlstad i det lilla samhället Grums. Discjockey sen många år tillbaka...
Ort: Grums / Karlstad
Kontakt:

Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Fredrik Blom »

Hej på er,

Vad tar ni för att hyra ut eran Pioneer utrustning? Kul att veta vad dom olika firmorna tar per kväll för
CDJ2000 & DJM 800 alt. DJM 2000. Dels så man vet vart man kan lägga sig, så man varken är för dyr eller för billig.

Då 2000 modellen fortfarande är rätt ny och eftertraktad har jag fått många förfrågningar och haft dom uthyrda några tillfällen. Både med och utan mixer. (djm800)

Hur många av er har köpt in dom? Enda nattklubben i Karlstad som köpt är BMB, sen tror jag vi är 6st djs som har.

Nu har Karlstad fått upp ögonen och börjat köra mkt klubbevents med svenska och utländska djs, men i nästan alla riders är det DJM800 dom vill ha. Är DJM2000 för avancerad?
/// djfredrikb.se ///

Användarvisningsbild
Jonas Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 195
Blev medlem: fre 24 sep 2004, 01:00
Ort: Norrtälje

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Jonas Lundin »

Fredrik Blom skrev:Hej på er,

Vad tar ni för att hyra ut eran Pioneer utrustning? Kul att veta vad dom olika firmorna tar per kväll för
CDJ2000 & DJM 800 alt. DJM 2000. Dels så man vet vart man kan lägga sig, så man varken är för dyr eller för billig.

Då 2000 modellen fortfarande är rätt ny och eftertraktad har jag fått många förfrågningar och haft dom uthyrda några tillfällen. Både med och utan mixer. (djm800)

Hur många av er har köpt in dom? Enda nattklubben i Karlstad som köpt är BMB, sen tror jag vi är 6st djs som har.

Nu har Karlstad fått upp ögonen och börjat köra mkt klubbevents med svenska och utländska djs, men i nästan alla riders är det DJM800 dom vill ha. Är DJM2000 för avancerad?
Jag tror att den är för ny! De flesta riders är skrivna långt innan 2000 modellen kom.

mvh:
Jonas "Joppe" Lundin
DJ, Ljud & Ljustekniker

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Jonas Larsson »

En CDJ-1000 bänk med 800 mixer brukar väl ligga runt 1200:-, så kanske 1600:-, exkl moms?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Pontus Thorén
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 174
Blev medlem: fre 03 apr 2009, 12:31
Presentation: Frilans Ljusdesigner/Ljustekniker Light By Me LBM
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Pontus Thorén »

De flesta 1000 bänkarna med 800 mixer jag vet om så har hyrpriset legat på runt 1800:- så du borde kunna ta runt 2000:- för 2000 kittet. Har en vän som hyr ut sina cdj 2000 med djm 2000mixer för 2200:- per tillfälle.

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Jonas Larsson »

exkl moms?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Pontus Thorén
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 174
Blev medlem: fre 03 apr 2009, 12:31
Presentation: Frilans Ljusdesigner/Ljustekniker Light By Me LBM
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Pontus Thorén »

ink moms. va lite trött när ja skrev

Fredrik Blom
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 67
Blev medlem: tor 06 nov 2003, 01:00
Presentation: Fredrik Blom, bor tillsammans med
sambon strax utanför Karlstad i det lilla samhället Grums. Discjockey sen många år tillbaka...
Ort: Grums / Karlstad
Kontakt:

Re: Uthyrning av Pioneer bänk.

Inlägg av Fredrik Blom »

Tackar! Skönt o ha lite kött på benen och koll på vad det kostar runt om i landet.
/// djfredrikb.se ///

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster