Vad vill du att seminarierna på LLB 2013 ska innehålla?

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Vad vill du att seminarierna på LLB 2013 ska innehålla?

Inlägg av Jonas Larsson »

Från LLB:

Nästa Ljud, Ljus och bildmässa kommer att genomföras den 23-25 april 2013 på Stockholmsmässan. Ljud, Ljus och Bildmässan är Nordens ledande branschmässa inom detta område. Vi räknar med över 100 utställare, drygt 4000 besökare och många aktiviteter under de tre mässdagarna.

En viktig del av arrangemanget är de seminarier som genomförs under mässdagarna. I samband med Ljus, Ljus och Bildmässa 2011 hölls 50 seminarium med sammanlagt 2000 deltagare. Vårt mål är att erbjuda alla besökare seminarium med ”kunskap som man inte kan vara utan”.

När vi nu planerar inför Ljud, Ljus och Bildmässan 2013 är vi intresserade av dina synpunkter kring innehållet i seminarieprogrammet. Vi är mycket tacksamma om du avsätter några minuter till att svara på frågor om det.

Klicka här för att komma till formuläret

Med vänliga hälsningar
LLB - Branschföreningen Ljud, Ljus och Bild för professionellt bruk
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vad vill du att seminarierna på LLB 2013 ska innehålla?

Inlägg av Jonas Larsson »

Sedan ett tag tillbaka ligger årets seminarier uppe (50-tal) och det finns en hel del intressanta att välja bland, vissa gratis och vissa man kan gå på mot en mindre peng.

Läs mer info och boka på: http://www.llbmassan.se/for-besokare/seminarier" onclick="window.open(this.href);return false;
//Jonas - ljudoljus.net crew

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster