Ny variant på M7CL

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Jocke Hammar
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 240
Blev medlem: sön 19 mar 2006, 17:22
Presentation: Arbetat som ljudtekniker sedan -94. Med allt från pub spelningar till världsturneer.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Ny variant på M7CL

Inlägg av Jocke Hammar »

Yamaha visar en ny M7CL här nere på ISE. Plus V3 mjukvara

http://www.yamahacommercialaudio.com/ca ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jocke Hammar

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 487
Blev medlem: mån 21 aug 2006, 19:26
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Ny variant på M7CL

Inlägg av Anders Brandén »

Vet du hur det ser ut med deras nya storkonsoll som ska ersätta PM1D? Features, när kommer den osv?
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Jocke Hammar
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 240
Blev medlem: sön 19 mar 2006, 17:22
Presentation: Arbetat som ljudtekniker sedan -94. Med allt från pub spelningar till världsturneer.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Ny variant på M7CL

Inlägg av Jocke Hammar »

Enda jag hört är att dom ska visa något i Frankfurt.
Samtidigt så har det blivit uppskjutet så många gånger så jag har slutat lyssna på ryktena.
Jocke Hammar

Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Ny variant på M7CL

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Efter vad jag hört så jobbar alla(!) Yamahas programmerare för att få Pegasus på banan så fort som det går. Därför kommer det inte så mycket annat från Yamaha för tillfället. Förutom nya M7CL då.

Fast det är ju också ett rykte i raden av rykten.....
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster